Pulmakoha valik - Igasugust

Sisestas Lindake,
Blogide kategooria:

Meie pulmade planeerimine on muutunud minu jaoks veidike keeruliseks - me oleme käinud vaid paaris pulmas (ettekujutust on vähe) ja mis kõige tähtsam - ma ei tea enam ise ka mis ma tahan! Olin täiesti kindel, et ma olen alati tahtnud suuri pulmi mõnes ilusas lossis/mõisas valge kleidi ja oma armsa peigmehega jne. Aga nüüd olen avastanud, et üks päev tahan ikka neid samu suuri pulmi, teine päev tahan tagasihoidlikke väikseid pulmi ja kolmandal päeval tekkivad mul hoopiski uued mõtted. Tegelt ma ei saa aru, miks see mind üllatab, sest olen üldse väga raske otsustaja, aga no siiski, võiks ju ometi mingi eelistus tekkida, aga no ei teki :( Mõned soovid on jäänud siiski muutumatuks - ma tahan abielluda Henryga, tahan valget kleiti ja suurt pulmatorti :) (olen tõeline maiasmokk).
Planeerimist alustsime külaliste nimekirja ja eelarve koostamisega. Nimekirja tekkis imeväel 100 inimest (kusjuures kedagi ära jätta ka ei saa, kõik on tähtsad ja tahame, et kui kedagi kutsume, siis juba nemad kõik , sest tahame neid kõiki koos endaga sellel tähtsal päeval näha). Ja kuna oleme Tartust siis see kõik loob juba omad piirangud (lisaks muidugi ka eelarve – Kalvi mõis ja Ammende villa jäävad meie liigast välja – vähemalt ma arvan nii). Seega meie esimene valik langes Sangastele, aga nüüd on sellega väikesed agad tekkinud ja seega hakkasime igaks juhuks uuesti ringi vaatamata.
Võtsime ühendust Andropoffi villaga Pärnus, aga nemad olid meie kuupäevaks juba broneeritud. Käisime Haanjamehe talus, see ei meeldinud mulle nii väga, et tahaks seal oma pulma pidada. Siis käisime Waide motellis - seal kõik muidu väga super (eriti pulmakorraldaja Katrin), aga minu kujutus meie pulmakohast ei klapi sellega - tahaks midagi ilusamat/suursugusemat. Nii siis täna käisime vaatamas Essu mõisa (ei hakka pikemalt kommenteerima, aga meie seda kohta kindlasti ei vali) ja Sagadi mõisa (see võitis koheselt mu südame). Olin juba varem ka seda netist vaadanud ja mõtlesin juba siis, et niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ilus mõis, aga mees laitis selle maha, sest see Tartust nii kaugel. Aga siis mõtlesime, et pulmakoht võib ka Tartust kaugemal olla, aga lihtsalt siis ei tule laulatust Tartus, vaid kuskil pulmakohale lähemas kohas. Niisiis palusime Sagadil meile hinnapakkumine saata ja nüüd ootamegi seda. Lisaks veel see, et arvasime täiesti kindlalt, et tahame suurt (pikka) U-kujulist lauda. Aga Sagadis seda võimalust ei ole (neil pole nii suurt saali),seega peaks siis meie pulm tulema banketistiilis. Mõtlesime nüüd, et ehk olekski nii parem – lõpetaks peo kell 1 öösel ära (peamajas peab pidu kell 1 hiljemalt lõppema ja kui soovi on võib jätkata kõrval majas väiksemas nn saalis), saadaks külalised tellitud bussidega koju ja ise jääks hotelli oma pulmaööd nautima.
Ja siis tuli mul uus idee (tegelt on see mõte mu peast ka paar korda varem läbi lipsanud)- äkki teeks hoopiski laulatuse [Henry ja valge kelidiga ], pärast seda mõnetunnise vastvõtu shampuse, suupistete ja pulmatordiga ja siis põrutaks oma (meie) unistuste pulmareisile (kariibidele, maldiivid, Bora Bora, kruiis vahemerel, mis lõpuks jõuab kariibidele vms). See mõte tundub lahe (huvitav, kui paljud inimesed oma pulmad lõpuks nii korraldanud on?!) Aga samas nagu mingi osa minu südamest tilgub veidike verd, et äkki ma nagu ikka tahan seda suurt pidu? Ja kõigile on juba öeldud, et pulmad tulevad ja õed ka juba nii ootavad (kellelgi meist pole olnud pulmi – üks õdedest om küll ametlikult abielus, aga nad tegid olude sunnil registreerimise väga väikselt – ainult vanemad käisid). Oi jah, ma olen tõesti nii suuures segaduses, et ma ei tea mida otsustada.
Pulmaisaga läks meil õnneks hästi, ta oli kolmas kellega me rääkisime ja saime mõlemad Henryga praktiliselt kohe aru, et tema on just see mees, kes sobib meie pulma juhtima. Nüüd muidugi ei tea, kas me enam vajamegi tema teeneid.
Ah aitab hädaldamisest, lähen nüüd magama ja püüan paar päeva oma mõtted pulamdest eemal hoida ja loodan, et ehk miski mu peas selgineb!

Relax
22 September, 2008 - 22:54

hehee, tuleb tuttav ette, nimelt ma ise ka selline, kel iga päev uued mõtted. Ma ei oska üldse midagi teha, tammun ühe koha peal ja edasi ei oska liikuda. ainult ideid on tuhat ja ühtegi õiget välja valida ei oska. aga küll kõik laabub, eksju :)

ileen
29 September, 2008 - 11:08

julgen soovitada Vihula mõisat, väga kaunis ja romantiline loodus, avar saal ja toidu ka OK, ööbimine küll kallis, aga toad on vastremonditud, samuti romantilised ja väga ilusad. Ööbimiskohti küll 100 pole, aga seal lähedal on veel palju majutusasutusi mida saaks kasutada. Tartust sinnasõit pole ka hull, saab vahepeal peatusi teha, nt. nime ära saata ja kurepesa külastada...

29 September, 2008 - 17:06

Aitäh soovituse eest! Uurin asja. Kas saal 100 inimest mahutab istuma ära?

little
23 September, 2008 - 07:52

Sa kirjutad, et Sul on segadus majas, samas ei saagi keegi Sinu segadust likvideerida. Pulmastiile on ju erinevaid ja kellele mis sobib ja kes mida tahab - on väga erinev.
Meie pulmad peetud ja see, et otsustasime suure peo kasuks, oli meie jaoks ainuõige. Ja et osade sõpradega kestis see suisa 3 päeva - ka see oli hea otsus.
Inimestega on minu meelest nii, et kui sa juba räägid, et pulmad tulemas, siis hakatakse eeldama normaalset pidu. Ja hiljem vaid vastuvõtustiilis teha - võib osutuda pettumuseks sinu külalistele.
Mu meelest sobib selline väiksem pidu siis, kui on rohkem saladuses hoitud - siis ei eeldata ega oodata midagi.
Aga loomulikult ei pea sa tegelikult muretsema oma külaliste pärast, vaid ikka enda ja oma kalli kaasa. Pulmakorraldaja Katrin aitaks sul kindlasti mingitki visiooni paika panna.

liiska
Kasutaja liiska pilt
Liitus: 17 Mai 2008 - 21:28
23 September, 2008 - 08:53

Heh, sul enam-vähem samasugused hädad nagu mul :D Ma valin oma lossi ja talu vahel siin ja ei suuda otsustada. Aga erinevalt sinust pole ma isegi tordis enam kindel - alguses tahtsin tordialusel koogikesi, millel kõige tipus siis lahtilõikamiseks üks väike tort, aga nüüd ei tea enam sedagi.

Ma ise loodan, et aja jooksul asad selginevad kuidagi iseenesest :)

deily84
Liitus: 10 Juuni 2008 - 10:28
23 September, 2008 - 09:13

Aga Tartule lähedal ju super ilus pulmakoht Taagepera Loss. Neil järgmiseks aastaks eritis soodsad hinnad, märtsis aprillis terve Loss vaid 19 000.-

23 September, 2008 - 10:06

Taageperat oleme uurinud, aga seal sama jama, et saal mahutab maksimum 80 inimest.

23 September, 2008 - 10:20

Hea kuulda, et ma pole ainuke, kes segaduses on!
Liiska - kuna sinul nagu nii pulmad aprilliks määratud, siis mina vist valiks ikka Taagepera - kuna veel sellise hinnaga kogu maja pakutakse?! Ja see on tõesti ikka supersoodne ja imeilus ka. Meie Taagepera ei valinud, sest saal mahutab seal max 80 inimest ja me tahaks ikka oma valitud kuupäeval abielluda - 15.08.2009 - see kuupäev on kuidagi juba nii "omaks" saand, et tundub võimatu ükskõik millist teist kuupäeva valida.

Muidu, öösel arvatavasti kui mina magasin, tegi minu aju mõttetööd - tänaseks hommikuks tundub kõige parem plaan teha pulm (ikka toitude, pulmaisa ja mängude jne) aga lihtsalt kuskil kohas, kus pole ööbimisvõimalusi (või on ööbimisvõimalused ja saali saab erladi rentida ja kes soovib ööbima jääda, see maksab ise). Asi selles, et miks me juba mõtlesime, et teeme vastuvõtu, on see, et kõik kohad kus ööbimisvõimalus on nõudnud, et paneksime kogu kompleksi kinni. Aga see on juba väga kallis. Kui leiaks ilusa koha, kus saaks saalid eraldi rentida (normaalse summa eest) ja ööbimiskohtadega oleks nii, et kes soovib maksab ise. Nii oleks võimalik hoida raha kokku ja siis saaksime endale lubada nii oma pulmad kui ka unistuste pulmareisi. Kui keegi teab sellist kohta - andke teada!
Ja Little - sinu märkus, et külalised võivad pettuda on õige. Ma tean, et nad pettuvad ja kuigi jah ma peaks ikka eelkõige endale ja oma kaasale mõtlema, mõtlen siiski ka meie külalistele, kellele oleme juba öelnud, et meil tulevad pulmad. Seda enam, et meil suguvõsas pole (suurt) pulma olnud väääääääääääääga pikka aega ja sõpruskonnas vaid mõned pulmad.
Jätkan nüüd siis oma mõttetööd. Kui kellelgil ideesid tuleb, ootan neid suurima heameelega.

Kata555
Liitus: 12 Sept 2007 - 00:36
23 September, 2008 - 20:59

Heh...selline siis ongi Sinu segadus :) Täiesti normaalne ütleksin mina...minul oli sama lugu.
Siiski soovitaksin Sul valida koht kodukohale lähemal (kui pidu on ööbimiseta või ööbimise eest tuleks eraldi igaühel juurde maksta), see on ikka jama, et peale väsitavat pidu viiks bussid pidutsejad 100 või rohkemgi km kaugusele koju! Kas teie pulma tulevad ka lapsed? Nendel oleks ju üldse see pidu siis ülikurnav (nii nendele kui ka nende vanematele)!
Taagepera loss on väga ilus koht...soovitaksin Sul selle peale mõelda. Vaadake üle nimekiri ja kutsuge ikka kõige kõigemad. Parimad ja väga head sõbrad...mitte kõik töökaaslased, klassiõed/vennad jne. Mina soovitaksin nii! Sest kõik saavad aru, et pulmapidu ei ole ültsegi odav lõbu...ja solvuda sellepärast et ei kutsuta, ei ole ilus. Aga lõppude lõpuks on see teie valik.
Ka mina sain alguses ligi sada inimest (enda meelest panin kõik, keda kindlasti kohe ei saanud ära jätta)...siis aga hakkasin mõtlema, kellega rohkem suhtlen ja kes on ikka tõelised sõbrad. Mitte head tuttavad. Kes ikka sünnipäeva mäletavad ja kes vahest ka ise ühendust võtavad...mitte ei kirjuta MSNis et kuidas läheb. Nii sain arvu pisut väiksemaks...aga kuna kõik olid kutsutud koos kaaslastega, siis sai selle arvu veelgi väiksemaks :)
Niih see mõte et peale registreerimist/laulatust põrutada Kariibidele...meie suvi on sealne peaaegu et talv. Vihma ja tormi hooaeg...niiet augustis kindlasti kohe ei soovita sinna minna. Muidugi võib õnneks minna, et nädalas vaid ühel päeval ladistab...võib aga minna nii et 7st päevast 5 on pilves ja sombused...Aga kes ei riski see šampust ei joo...mina ei julgeks sellegipoolest võtta nii tähtis ja kallis reis ette sellisel ajal :)

24 September, 2008 - 22:40

Külalistega lugu nii, et vaatasin nimekirja üle, alla 90 me kindlasti ei saa. No pole midagi teha.
Taagepera mõtte matsin maha - kuna tahame ikka omal kuupäeval abielluda, siis selleks ajaks on see loss liiga kallis.
Reisile läheks ikka siis, kui sihtkohas on oodata head ilma - ehk et, läheme reisile tõenäoliselt siis talvel/kevade poole. Aga noh need minu poolt nimetatud sihtkohad on vaid mõned mõtted.
Aga igal juhul AITÄH kõigile nõuannete eest! Ja ma ei saa midagi teha, ma olen lihtsalt pabistaja ja eriti seoses pulmadega, sest see ikka ju nii tähtis päev.

mirju
Liitus: 14 Märts 2008 - 12:35
24 September, 2008 - 03:50

Meie kasutasime oma pulmapeo pidamiseks näiteks rahvamaja.Ruumi laialt ja hind soodne.Kogu maja saab jällegi kaunistada nii,et tundub olema hoopis suursugusem,kui muigu argipäeviti.
Külaliste nimekirjaga tõesti kõige raskem,kuid vaadake veel korralikult üle ja kindlasti leidub inimesi,kelle kutsumisest võib ka loobuda.Muidugi on see õige,et ega tänapäeval suuri pulmi peeta ja seega see kõigile suur sündmus.
Ära nüüd väga muretse nende asjade üle.Küll mõne aja pärast kõik laabub.
Kõike ilusat.

25 September, 2008 - 21:38

Kui pole saladus, siis kus rahvamajas te enda pulmi pidasite?

binxxx
Liitus: 1 Aug 2008 - 12:01
25 September, 2008 - 18:55

Ohh jah.. Meil oli algselt umbes sama. Kuna meil eelarve ka väga suur pole siis oli ikka tõsine probleem koha leidmisega, aga õnneks saime ka külaliste nimekirja väiksemaks. kohe oluliselt. Nimelt võtsime ka julmalt need nimed maha kellega enam mitu aastat suhelnud pole või kokku saanud ja kes ise ka huvi üles ei näita, et kuidas meil läheb. :)

Samas meie teeme ka kindlasti suure peo, see on meiegi jaoks ainuõige. Tahaks muidugi kolmepäevast, nagu õige eesti pulm ikkagi oli, aga kardan, et ei mängi välja. Eelarve lihtsalt ei luba :( Aga sel juhul tuleb seda ühte päeva nautida täielikult ja võtta sellest kõik mis annab, et see ka elu lõpuni meeles püsiks :)

... see päev on teel ...

... 18.06.2009 oli meie muinasjutt ...