Kuidas valisime peokohta - Peokohad

Sisestas kelly09,
Blogide kategooria: 

Tervitus,

Räägin natuke meie mõisa valikust.

Eelmisel kevadel kui olime otsustanud, et 2014 suvel teeme pulmad, siis esimene asi oli mul panna koht kinni. Kuna ma olen varasemalt käinud seal mõisas, siis mulle jäi see nii südame lähedaseks ja teiseks kuna mu elukaaslane on ka sealt kandist pärit, siis oli see nagu kõige parem ja ilusam variant. Ei hakanud üldse teisi mõisaid vaatamagi ega arvestama. Kuigi olen käinud ka teistes mõisates, ei ole need olnud ikka sellised nagu ma oleks tahtnud. Kindlasti jäi meie mõis ka silma sellega, et mõisa taga on tiik, kus siis toimub meie registreerimine. Kohe alguses ütlesin elukaaslasele, et ei taha Tallinnas Perekonnaseisu ametis registreerida, sest seal on nagu konveieri peal, et 15 minutit üks paar ja siis juba järgmine. Looduses on ikka ilusam ja mina soovitan seda kõigile.

Nii räägin siis edasi mõisast – saatsin neile hinnapäringu ja vastati kahe nädala jooksul. Alguses arvasin, et võib olla on tõesti nii palju tööd ja ei suudeta vastata nii kiiresti, aga nagu hilisematest kirjadest on aru saada, siis ega nad vist ei viitsigi vastata. Inimene kes seal sellega tegeleb ei ole siiani vastanud minu viimasele kirjale, mille ma saatsin jaanuarikuu keskel, lisaks kirjutasin paar päeva tagasi täiendava kirja.

Viimased kirjad oli seotud sellega, et sooviks teha broneerimistasu, et olla ikka kindel, et sellel kuupäeval on arvestatud ikka meiega. Meil on teised asjad kõik juba broneeritud ja nemad viidavad aega. Kuigi eelmise aasta suvel nad kirjutasid, et jah me oleme nende kalendrisse sisse märgitud, aga kust ma tean, et nad seda tegid ja ei ole juba lubanud kellelegi teisele seda kuupäeva. Ainult siis vastab kui ma olen jälle helistanud ja siis vabandavad, et on olnud kiired ajad jne. Proovin neile nüüd jälle helistada ja vaatame mis nad vastavad. Ma ei kujutaks ettegi kui nüüd peaksin hakkama uut kohta vaatama. Täiesti kohutav.

Täna helistasin ja võin rahuliku südame väita, et lubasid saata nüüd broneerimistasu ja et kuupäeva ei ole ikka kellelegi teisele lubatud. Et tõesti on neil olnud kiired ajad.

Ja veel ma ei kujuta nüüd ette, mis saab seal kohapeal. Üks hea näide oli veel selles, et pulmaisa pakkus välja, et uurida kui suured on inimeste söögi portsjonid, et tavaliselt see peaks olema 1000-1200grammi. Saatsin neile kirja veel mõne küsimusega ja siis tuli mulle kiri vastu, et milleks teile seda vaja on. Nagu mis mõttes?! Ma ei ole muidu kritiseerija, aga on asju mis ikka mulle ei meeldi ja nende suhtumine oma klientidesse annab küll soovida. Neile on ju see sissetulek ja kas nad tõesti ei arva, et selline käitumine võib kahjustada nende mainet. Ei oska kohe midagi öelda ja loodan, et teistel sellist kogemust ei tule ette.

Hea nali oli ka sellega, et küsisin, et kas meie peame helistama Perekonnaseisu ametisse (kuna tiigi ääres tuleb registreerimine ja et paaripanija tuleks kohale) või seda teeb inimene kellega ma olen siiani suhelnud. Nemad vastasid, et klient peab ikka ise võtma ühendust. Ma siis helistasin Perekonnaseisu ametisse ja õnneks ma sain seal ise kuupäeva paika panna, aga nad imestasid, et nad on ka varasemalt selle mõisaga koostööd teinud ja ikka mõisa inimesed peaksid aja kokku leppima, sest neil on selle mõisaga koostöö. Täitsa ajuvaba, aga mis seal ikka. Õnneks sain nendega kenasti suheldud ja sain meie pulmapäeva ka broneeritud.

Loodame kõike paremat nüüd edaspidiseks ☺