Ebameeldivad kogemused kogu planeerimise ajal

17 postitust / 0 uut
Viimane postitus
atalmar
Kasutaja atalmar pilt
Võrgust väljas
Liitus: 5 Mai 2009 - 22:20
Ebameeldivad kogemused kogu planeerimise ajal
21 September, 2010 - 21:01

Ma ei taha konkreetselt kedagi häbiposti panna, aga räägiksin üldiselt mõnest ebameeldivast seigast, mis pulmade planeerimise ajal on aset leidnud.

Me oleme väga põhjalikud ja planeerime kõiki pulmadega seonduvaid asju suisa mitu aastat ette. Mõned teenindajad aga võivad kõik need unistused ja plaanid lihtsalt oma suhtumisega ära rikkuda. Ma olen 26-aastane (abielludes 27), aga ilmselt näen välja umbes 18, rumal ja puruvaene. Miks muidu on minuga juhtunud näiteks järgmised ebameeldivused:

1. Lähen pruutpaaride salongi, kaasas pildid kleidist, mida sooviksin teha lasta. Ja salongi õmbleja küsib mult väga imestunud toonil: "Aaa...kas sa tahad endale kleiti osta või!?" Ilmselt mõtles, et ma tulen emale kleiti ostma :)

2. Läksin siis teise salongi, kus küsisin klienditeenindajalt, kas neil on võimalik minu piltidel olevat kleiti õmmelda. Sellepeale ütles tema, et: "On kindlasti, aga kas sa tead ka, et see võib minna mitu tuhat krooni maksma!?"

3. Siis läksime vaatama ühte peokohta, kuhu oleksime tahtnud ööbima jätta kõik oma 100 külalist ja küsisime kogu maja hinda. Klienditeenindaja hakkas sealgi rääkima sellest, et "oi, aga hotelli toad on meil väga kallid, lausa 1400 krooni! Teile sobiks ilmselt paremini hostel, kus on suured ja odavad toad."

4. Veel ühes peopidamise kohas..."Kas te tahate siis ainult sooja toitu jah? Teised paarid on külmlaua ka tellinud aga see läheb kalliks."

5. Ühes lillepoes istusime ja vaatasime fotoalbumeid julgelt üle poole tunni, ilma et keegi oleks tulnud isegi tere ütlema.

6. Ja kõige levinum suhtumine..."ei saa", "see pole võimalik", "see läheb liiga kalliks". Ja nii edasi!

Selline suhtumine teeb ikka väga kurvaks. Ma ei saa ju minna poodi rahakott käes ja teenindajatele selgitada, et ma olen pikalt raha kogunud ja ma tean küll, mis need asjad maksavad. Ja et ma hakkan tõesti ise abielluma!

Või äkki tuleks kaasa tunda hoopis teenindajatele, äkki suurem osa nende kliente tõesti ei tea, mida nad tahavad ja mis see maksma läheb? Pulmad.ee pruutide seas ühtegi sellist küll kindlasti pole! Smile

Minu puhul on aga kindlam ajada asju telefoni või e-maili teel, mitte ise kohale minnes. Olen väga kurb ja korraldamine ei ole üldse nii ilus aeg kui see peaks ühe pruudi jaoks olema.

Kas kellelgi on veel sarnaseid probleeme ette tulnud? Kuidas sellisel puhul käitute?

Ma ei ole üldse mingisugune diiva, kes arvab, et teda peaks kohtlema kui kuningannat, aga taktitundest ja elementaarsest viisakusest unistan küll kui teenusepakkujatega suhtlen.Frown

Starius
Kasutaja Starius pilt
Võrgust väljas
Liitus: 6 Aprill 2010 - 11:12
Re: Ebameeldivad kogemused kogu planeerimise ajal
22 September, 2010 - 14:22

Kurb. Kurb on lugeda sellistest kogemustest, eriti arvestades, et tegemist on (Peaks olema) ühe kõige ilusama ja pidulikuma sündmuse ettevalmistamisega. Samuti on kurb, et meil Eestis on teeninduskultuur/-käitumine solvavalt madal, nii suhetes klientidega kui ka partneritega/kolleegidega/jne.  Kuna meie kuulume samuti pulmadega seotud teenuste pakkujate ridadesse, siis kui lubate - me vabandame Teie ees, selliste ebameeldivate kogemuste eest. Ja omaltpoolt võime Teile pakkuda abi riietuse küsimuse lahendamisel.

Seniks Päikest ja kindlat meelt

Teie

Starius salong

 

kiilike
Võrgust väljas
Liitus: 25 Veebr 2009 - 13:30
Re: Ebameeldivad kogemused kogu planeerimise ajal
22 September, 2010 - 15:52

Tere, minul olid pulmad see aasta juuli kuus ja planeerimist alustasin juba aasta varem. Minul ei olnud 6nneks yhtegi negatiivset kogemust pulmade planeerimisega seoses ja pulmad l2ksid  paremini kui loota julgesin. Pulma kleidi otsingul k2isin l2bi k6ik suuremad Tallinna salongid ja mitte yheski ei kohanud ebameeldivat teenindust. Sama positiivne kogemus oli ka floristi, fotograafi, b2ndi ja pulmaisa otsingul. Mis minujaoks meeleh2rmi valmistas oli hoopis kylaliste suhtumine RSVP suhtes ja et lasteta pulma tahetakse ikkagi lapsi kaasa v6tta aga see on hoopis teine teema juba.  J6udu k6igile tulevastele abiellujatele!

MJK
Kasutaja MJK pilt
Võrgust väljas
Liitus: 8 Veebr 2010 - 21:06
Re: Ebameeldivad kogemused kogu planeerimise ajal
22 September, 2010 - 18:33

Mul ei ole tulnud ette sellist asja salongides küll aga emaili teel ühe kondiitriäriga. Nimelt olin saatnud kirja millist torti tahan nii sisult kui välimuselt ja lisasin pildid ka ja mulle tuli vastus et nemad teevad teistsugust torti ja siis kirjutasin vastu et ma siis ei soovi nende teenuseid. Selle peale tuli kiri vastu et aga kirjeldage siis torti mida te soovite :D Lugesin seda kirja mitu korda läbi ja ei teadnudki kas vastata midagi sellisele kirjale või mitte, otsustasin et vastan küll-kui inimene kes tegeleb tellimuste vastuvõtmisega ei loe üldse kliendi kirja läbi siis see on ikka väga imelik. Ühesõnaga kirjutasin tagasi ja soovitasin talle et ta mu esimese kirja läbi loeks ja ma ei ole siiani vastust saanud :D Möödas on umb 2 kuud :D

kati101
Kasutaja kati101 pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Nov 2009 - 14:23
Re: Ebameeldivad kogemused kogu planeerimise ajal
22 September, 2010 - 21:31

Mul oli väike probleem lillepoega, nimelt kui läksin kimpu tellima, ütlesin mis lilli tahan ja et kimp peab olema punane ning ei mingit valget pudi sinna ümber ja roheline võib ainult saba olla. Järgmisel päeval helistati, et tuleksin kimpu vaatama, ma ei saanud hästi aru, et mismõttes vaatama, pulmadeni on veel mitu päeva, aga läksin igaks juhuks kohale ja mu kimp oli valmis- paar punast roosi, hulk valget kipslille ja hunnik rohelisi lehti. Loomulikult ma ütlesin, et ei pidanud sellist kimpu küll silmas. Müüja(teine isik kui see kellele tellimuse andsin) oli hämmingus, et aga kõik tahavad sellist kimpu ja üleüldse rohkem neil punaseid lilli polegi. Valisin siis 3 flamingolille ja ütlesin, et need sobivad küll ja tehku ainult roheline saba taha. Tellisin kimbu salongi kus siis mu pulmaeelsed rituaalid toimivad, et ei peaks ise lillede toomisega vaeva nägema sel niigi närvilisel päeval, no see selleks...läksin järgmisel päeval juuksurisse soengut tegema stuudio fotosessiooni jaoks ja juuksur küsis, miks ma päev varem oma kimbu lasksin nende juurde tuua, et neil pole kuskil hoida, seisab teine kraanikausis juba mitu tundi. Selline tore lugu siis, et isegi kuupäevad aeti sassi. Viisin siis kimbu tagasi ja palusin õigel päeval uuesti tuua mu kimp salongi. Praegu on lausa lõbus meenutada seda pisikest äpardust, kuid tol hetkel oli see pmst viimane piisk karikasse ja ajas mu lausa nutma. Sugulaste- külalistega ja perekonnaga oli probleeme, sellest ka mu suur depressioon enne pulmi, üleüldse viimane nädal oli kohutavalt stressirohke. Aga muud asjad sujusid hästi, rohkem äpardusi polnud. Olime väga rahul kõigi tegijatega keda pulmadeks valisime.

meri76
Võrgust väljas
Liitus: 7 Jaan 2008 - 16:52
Re: Ebameeldivad kogemused kogu planeerimise ajal
22 September, 2010 - 23:16

Meie alustasime planeerimist pool aastat varem.Õnneks kõik sujus super hästi.Kui oli vaja kuskile helistada või mailida,tegi seda mees.Võib olla ei ole just eriti tavaline,et mees aitab ka kõike korraldada ja seepärast suhtuti eriti hästi.

Udubuntu
Võrgust väljas
Liitus: 1 Juuli 2010 - 22:33
Re: Ebameeldivad kogemused kogu planeerimise ajal
23 September, 2010 - 19:39

Ka minul on klienditeenindajate poolt sellist suhtumist olnud. mitte küll palju, aga siiski. Kui otsisin kingituseks kallist alkoholi, teatati mulle poest (ilma andmebaasidesse vaatamata) et ei, meil seda kindlasti ei ole. järgmisel päeval tuli mulle nende firmalt kiri (olin mõned päevad enne nende poe külastamist ka netist päringu teinud) et neil on laos üks pudel olemas. kirjutasi neile vastu et aitäh, sain juba, kuid ei saanud mainimata jätta, et nende poest öeldi mulle kindla sõnaga et midagi pole.

Poodidest kleiti otsides ei kohanud ma küll mingit hirmus head teenindust. ühes kohas ei tuldud üldse ligigi kuni ma peale pikka sobramist abi küsima läksin. teises poes lubati aga esimesel võimalusel kleidi suhtes ühendust võtta, kirjutati kõik andmed asjad üles, kuid seda pole tänaseni juhtunud. paar kuud juba möödas.

kõige ebaviisakama, kuid siiski lõpuks hästi lõppenud, teeninduse osaliseks saime me aga reisibüroos kust läksime oma pulmareisi ostma. kõige pealt tehti nägusid küsimuse peale, kas ehk oskavad nad meile mõnda ilusat ja eksootilist kohta soovitada. kui rääkisime ühest enda mõttest, siis küsiti mis meie eelarve on ja meie 30000/in summa peale tuli selline silmapööritus ja ebaviisakas märkus "no selle eest te küll kusagile ei saa!". lõpuks, ei tea kas siis kui sai aru et meil tõsi taga, oli teenindaja palju toredam ja ilmselgelt ei olnud enam sellistest summadest juttu ja saime vaat et poole odavamalt.

Ise mõtlesin ka, et kas asi on mu välimuses või milles, et mind ei suudeta tõsiselt võtta.

Cat
Re: Ebameeldivad kogemused kogu planeerimise ajal
4 Oktoober, 2010 - 15:47

Praegu oma äärmiselt hästi õnnestunud pulmadele tagasi vaadates võin öelda, et enamik kogemusi, mis ma korraldamisest sain olid väga positiivsed – õnneks oli nii, et ma enamasti kohtusin toredate, meeldivate, viisakate, abivalmite ja kaasmõtlevate teenusepakkujatega. Minu jaoks jäi kõige enam vajaka sellisest poest, mis pakukski erinevas hinnaklassis selliseid nö „pulmavidinaid“ (kingituste kast, lilleneiudekorvid, paelad, pärlid, paber ja muid tarbeid ja vidinaid mida läheb vaja erinevate asjade meisterdamiseks) lisaks veel mingil määral ka eksklusiivsemate vaaside/küünlajalgade renti või muud sellist. Jube, jube palju aega läks erinevate poodide vahel sebimiseks ja ega ei olnud nii, et jalutad aga poodi sisse ja muudkui ostad. Kingituste kasti leidmisega läks mul näiteks väga palju aega ja ega ma päris õiget ei leidnudki.
Aga mitte kõik kogemused polnud toredad ja mul oli juba algusest peale plaanis neist siia kirjutada, mõnest otsesemalt mõnest varjatumalt. Alustame siis leebemast otsast - üks selline üldine tähelepanek on see - kallid teenusepakkujad, katsuge oma tõekspidamised ja teadmised pakkida kuidagi varjatumasse ja soovituslikumasse vormi. Iga pulm peaks olema nagu hea rätsepaülikond - detailides unikaalne ja pruutpaarile sobivaks mõõdetud ja sätitud ja mi kõige olulisem ta peab „kandjale“ mugav olema ja meeldima. Kui on ikka aru saada, et inimestel on juba oma visioon, ei tasu proovida seda igahinna eest muuta ja oma „vahvaid“ teadmisi peale suruda – seda veel eriti stiili ja disaini puudutavates asjades. Loomulikult valisime meie need tegijad, kes meid kuulasid, kaasa mõtlesid ja aru said.
Edasi juba konkreetselt ebameeldivate kogemusteni, mis on siis sellised esiletõstmist „väärt“. Esimene neist siis minu suureks üllatuseks, siin foorumist nii palju positiivset kajatust leidnud, Mati Kullaärist, kus meile väideti, et me oleme esimesed inimesed, kes soovivad (ligikaudu) teada palju lähevad maksma sõrmused, kui me need seal väljas olnud näidise järel tellime. Kliendi solvamise asemel võiks parem selle lihtsa arvuskäigu ära õppida, mida teised kullasepaäride töötajad unepealt paistsid valdavat ja millega ma ka ise kodus, pärast väikest nuputamist, ära suutsin teha.
Teine väga halb kogemus oli pärit salongist Pärl, kus oleks klienditeeninduse alal nii palju vaja parandada, et hirmus. Minu küsimuse peale ühe nende kodulehel näidiseks olnud kleidi kohta, teatas müüjanna sulnilt, et neil käib seal salongis nii palju pruute, et ei tema kõiki neid tuhandeid kleite ei mäleta ja üldsegi seal kodulehel on mingid vananenud asjad. Kui ma siis puhtjuhuslikult siiski märkasin, et seal samas väljas olevat väga sarnast kleiti ei antud mulle seda isegi proovida, põhjendusega, et see on mulle suur (ma kannan 36, kleit oli 38 – paeltega reguleeritav), aga kleit oli ikkagi väga ilus ja ma ei tahtnud kuidagi alla anda – nii me siis jätkasime. Mina – aga teil on ju õmblemise teenus ka, palju see umbes maksma võiks minna. Müüja vastu – ei mina seda SULLE (ei mäleta, et oleksime kuidagi sinasõbraks saanud) küll ütlema ei hakka ja pealegi seda pitsi ka enam pole, ja pits on ikka hirmus kallis, et 1000-2000 krooni meeter (antud kleidi puhul oli küll tegu täiesti tavalise ilma litrite, pärlite või muud käsitööd vajava pitsita). Ja siis lõpuks ta teatas, et kui ma väga TAHAN siis ta võib mulle aja kirja panna disaineri juurde. Ma enam ei tahtnud, aga ma väga tahtsin siia – halva kogemuse alla sellest kirjutada.
Kuid ei ole halba ilma heata – need ebameeldivused juhatasid meid kokku palju toredamate inimestega, kes pakkusid meile palju sobivamaid lahendusi. Kleit sai super (õmmeldud täpselt mulle parajaks, täpselt mulle sobivast pitsist) ja sõrmused on ka väga, väga kaunid. Aga sellest kõigest pikemalt juba muus rubriigis. Loodan, et ka teemaalgatajal läheb kõik veel hästi.

atalmar
Kasutaja atalmar pilt
Võrgust väljas
Liitus: 5 Mai 2009 - 22:20
Re: Ebameeldivad kogemused kogu planeerimise ajal
5 Oktoober, 2010 - 11:42

Aitäh! Super kommentaar :)

Pärlis ma ehmatasin ka alguses ära selle teenindaja suhtumise peale. Ma mõtlesin, et minu noorusest tulenevalt hakkas ta mind kohe sinatama, ja ütles ka täpselt midagi sellist, et "ma ei ütle sulle seda hinda praegu". Aga teisel korral tundus ta juba meeldivam ja nende disainer on küll täielik ingel. Ta on ise nii ilus ja asjalik, et temalt ma tahan küll kleidi tellida.

Mati kullaärist me käisime kihlasõrmust vaatamas ja no nende seekordne teenindaja oli täpselt selline nagu sa kirjeldad. Üldse ei viitsinud tegeleda meiega ja ütles, et kui sobival sõrmusel õiget suurust pole, siis ega nemad ei saa seda tellima ka hakata. Samas mu vend leidis sealt kohe õige sõrmuse aga kui tahtis seda seal pisut väiksemaks teha öeldi jälle, et võimatu.

Ja oma ideede pealesurumisega olen ka väga nõus. Mõni surub isegi nii, et sul on piinlik oma asjadega lagedale tulla ja jäädki kurbusega nõusse.

rasvatihane
Võrgust väljas
Liitus: 3 Juuli 2010 - 13:21
Re: Ebameeldivad kogemused kogu planeerimise ajal
10 Oktoober, 2010 - 13:58

Ebameeldivaid kogemusi siin portaalis küll otsida ei maksa, need ju kustutatakse ära.....vähemalt reklaamitellijate kohta käiv küll...
See, kes tahab erapooletut infot saada peaks mujalt otsima.
Vallo

Virgo Jaani
Kasutaja Virgo Jaani pilt
Võrgust väljas
Liitus: 10 Aug 2006 - 16:48
Re: Ebameeldivad kogemused kogu planeerimise ajal
10 Oktoober, 2010 - 14:58

Tervitus-

Lugupeetud rasvatihane. Loe palun meie reegleid, siis saad teada kuidas ja kuna mingid ebameeldivad kogemused ära kustutatakse.

Kasvõi ka see teema siin ? Siin pole midagi kustutatud, kuid ometi räägitakse siin väga tõsistest asjadest.

Kui tegija vabandab ja selgitab ning teeb sellest järeldused, siis pole mingit põhjust neid teemasid järgi jätta, sest kui ta teeb seda uuesti, siis tuleb see teema siia tagasi (kellegi teise poolt kirjutatuna). See on alati nii olnud ja jääb ka alati nii.

Kui ei meeldi, siis võite minna Delfisse lammutama.

Niisama lahmimist me ei luba ja ei hakka ka kunagi lubama - kõik põhjendamatud ja lihtsalt lambist võetud heietused kustutatakse alati.

Lugupidamisega,

Virgo Jaani
Pulmad.ee

prtruu
Võrgust väljas
Liitus: 11 Aug 2007 - 16:59
Re: Ebameeldivad kogemused kogu planeerimise ajal
10 Oktoober, 2010 - 23:03

See ära kustutamine on minu meelest veidi halb, sest mina tahaks teada ka nö seda halba poolt, et otsustada. Mina loeks siis nii seda mille pärast keegi siis sattunud on, kui ka tegija poolset selgitust, lihtsalt selleks et saada objektiivsemat ülevaadet :) Ma ei ütle, et inimeste vigu peaks neile veel hiljem etteheitma, aga ainult positiivsetest asjadest lugedes võivadki tekkida samad probleemid ka teistega. Nt üksteisest mööda rääkimine vms.
Lihtsalt minu arvamus :)

rasvatihane
Võrgust väljas
Liitus: 3 Juuli 2010 - 13:21
Re: Ebameeldivad kogemused kogu planeerimise ajal
10 Oktoober, 2010 - 23:05

Õhtust,

me soov ei olegi kedagi nö lammutada ja kindlasti ei meeldi ka meile põhjendamatuid laimamised. Abiellusime ise ka sellel suvel ja saime palju infot pulmad.ee kodulehelt, aga kuna otsisime siit erapooletut infot pulmakohtade kohta, siis tuleb tunnistada, et tegime isegi natuke rutaka valiku. Kuna siin oli konkreetse koha kohta AINULT posiitivset, siis ei osanud ise ka võimalikele negatiivsetele asjadele tähelepanu pöörata (koha oleksime nii või naa sama valinud, aga lihtsalt ise osanud paremini kokku leppida). Saan aru, et kui kõik oleks negatiivseid kommentaare täis, siis ei läheks äridel nii hõlpsalt, aga abiellujad otsivad ju siiski mõlemat infot, et teistel nihu läinud pisidetailidele ise rohkem rõhku panna. Tore kui kirjutatakse selgitusi ja vabandusi, aga siis võikski ka negatiivne kommentaar alles jääda koos konkreetse vabandusega.

Tervitades,
Vallo

Nysserius
Kasutaja Nysserius pilt
Võrgust väljas
Liitus: 29 Sept 2009 - 20:20
Re: Ebameeldivad kogemused kogu planeerimise ajal
12 Oktoober, 2010 - 11:33

Ka mina olen selle poolt, et tegijatega seotud probleemidega teemasid ei kustutataks. Miks?

1.See, millised probleemid tegijaga võivad tekkida, annab olulist infot läbirääkimisteks. Siis on teada, millised probleemid võivad tekkida ja saab need läbi rääkida.

2. See, kuidas tegija on lahendanud temaga seotud probleemi, annab tema kohta väga palju teada. Tegija, kes probleemi on ilusti lahendanud, ei tohikski karta negatiivset tagasisidet- igasugu asju võib juhtuda ja kui need lahendatakse, siis see ei hirmuta uusi kliente eemale.

3. Kui pulmad.ee tahab olla usaldusväärne ja lugupeetud, sisi ta ei kustuta selliseid probleemseid teemasid ära. Tahes-tahtmata jääb siis külge selline mekk asjale, et kes on pulmad.ee-le kasulik klient, sellele tullakse vastu... Tahaks ikka objektiivset pilti tegijatest!

Sellised olid minu mõtted, mis tekkisid siinset arutelu lugedes.

Virgo Jaani
Kasutaja Virgo Jaani pilt
Võrgust väljas
Liitus: 10 Aug 2006 - 16:48
Re: Ebameeldivad kogemused kogu planeerimise ajal
12 Oktoober, 2010 - 12:09

Tervitus-

Ma mõistan sind 100%, aga jään ikka enda arvamuse juurde ja kustutan ikka negatiivsed kommentaared peale selgitamist/vabandamist ära (ma pean selgitama seda kustutamist - kogu teema jääb meie arhiivi alles, me saame alati vaadata ja näidata, kui kedagi huvitab).

Põhjendaks ka veel lisaks - nimelt pole me ühiskonnana selliseks suhtluseks valmis. Mina võin olla ja sina võid olla, aga üldiselt kahjuks me seda pole. Enamusele jääb meelde ainult halb ning ka meie ajakirjandus kultiveerib ainult seda. Kedagi ei huvita see, et keegi on oma pahateo eest vabandanud, kõiki huvitab ainult see kuidas neid selle eest "pekstakse". Siitsamast foorumist on näiteid päris mitu võtta, kus on tegijatele on põhjuseta liiga tehtud.

Muuseas, Pulmad.ee-le tehakse pidevalt tegijate poolt etteheiteid, et "me tule Pulmad.ee-sse kirjutama, kuna seal on liiga palju negatiivset meie kohta". Meie vastus on alati, et tulge ja selgitage, miks see juhtus või vabandage ausalt. Kui nad ei tule, siis jäävad ka teemad ülesse kõikidele lugeda.

Pulmad.ee on ikka ja alati usaldusväärne, aga Pulmad.ee peab käituma mõlemat pidi usaldusväärselt - me peame olema ausad nii tegijate kui ka noorpaaride suhtes. Seda ei saavuta me mitte sellega, et et ei kustuta teemasid või siis kustutame, vaid sellega, et Pulmad.ee käitub alati vastavalt oma reeglitele ja neid me ei muuda ning reeglid ütlevad, et peale tegijapoolset selgitust/vabandust kustutatakse/arhiveeritakse teema 5 päeva jooksul.

Lugupidamisega,

Virgo
Pulmad.ee

Starius
Kasutaja Starius pilt
Võrgust väljas
Liitus: 6 Aprill 2010 - 11:12
Re: Ebameeldivad kogemused kogu planeerimise ajal
13 Oktoober, 2010 - 13:12

Olen siin tooduga päri mõlema poolega, nii pruutpaaride kui ka Virgoga. Ühelt poolt on tänuväärne, kui klient saab tutvuda negatiivsete arvamustega- kogemustega kui ka sellega, et peale vabandamist-põhjendamist kustutatakse teema foorumist ära, sest ühel või teisel viisil on asi lõpetatud. Kui ettevõte on suutnud õppida negatiivsest kriitikast, on ju hea - selle võrra paremini suudetakse rahuldada klientide vajadusi. Halb on asja juures, kui ettevõte pigem püüab ennast õigustada, mitte ei vabanda, ega parenda teenust/toodet selliselt, et analoogset situatsiooni enam ei tekiks.
Kriitika osas paljuski on vast nagu suhtumisega ilusse - ilu pidi vaataja silmades olema. Ühele meeldib üks, teisele teine asi. Kui aga tegemist konstruktiivse kriitikaga - näiteks kvaliteet, mõõdud/suurus jne. või kokku lepitud toonid, kuupäevad jm konkreetsed lubadused, ehk siis õigustatud kriitikaga, siis peaks kriitika tulemus olema pikemas perspektiivis n.ö. käega katsutav ehk midagi peab muutuma ettevõtte tegevuses paremaks.
Kui paremus on saavutatud/kriitika on oma töö teinud, siis on ju täiesti normaalne, et varasemaid vigu enam n.ö nina alla ei hõõruta. Vastasel juhul pöördub kriitika kasu - kahjuks.
Ehk lihtsamalt - kui kliendil on põhjendatud kriitika, siis tuleb sellest kirjutada ja peale asja lahendamist on õiglane kui teema kustutatakse.
Lugupidamisega

Starius salong

kaire999
Võrgust väljas
Liitus: 16 Jaan 2012 - 09:59
Re: Ebameeldivad kogemused kogu planeerimise ajal
6 Veebruar, 2012 - 14:51

Tänases masus peaks teenusepakkujad ikka kriitilise pilguga oma personali üle vaatama. Esiteks ütlen kohe ära, et mul ei ole teisest rahvusest inimeste vastu mitte midagi, kuid see millise teeninduse osaliseks ma sain võtab ahhetama senini.
Nimelt oma pulmapeo kohta otsides nii 80-le inimesele saatsin erinevatesse kohtatesse hinnapäringuid oma sooviga. Ka ühte Tallinna lähedal asuvasse hotelli, kuid vastust ei saanud. Kuna olin seal varasemalt mõned korrad käinud ja söögid olid head, proovisin telefonitsi ühendust saada. Saingi, venelanna kes ei saanud sõnagi eesti keelest aru, ok saime niipalju räägitud, et otsib inimese kes mind mu emakeeles mõistaks. Vene keeles suhtlen ka kuid pulmapidu siiski eelistan arusaamatuste vältimiseks korraldada eesti keeles. Ootasin pool päeva aga ei midagi. Otsustasin siis, et helistan registratuuri - oh imet kui olin öelnud TERE, vene keeles öeldi - "oi eesti keeles" ja visati toru hargile. Ahmisin ikka päris kenasti õhku, enne kui suutsin aru saada mis toimus.
Igatahes mu pulmapidu toimub teises kohas ja sinna hotelli ei tõsta ma enam oma väikest varvast ka.