Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?

43 postitust / 0 uut
Viimane postitus
Triplex
Kasutaja Triplex pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Sept 2009 - 08:42
Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
9 Juuni, 2010 - 10:46

Tere noorpaarid :) ja tulevased kaasad :)

Võrreldes eelmise aastaga on huvi ilutulestiku vastu märgatavalt kasvanud :)
Tekkiski elav huvi - kui paljud noorpaarid enda pulmas ilutulestiku võlusid naudivad.
ja veel - kui paljud kasutavad kahurit neiupõlvenime taevasse laskmiseks ja kui paljud kuumõhupalli (sky latern).

Kõike kaunist soovides,

Herki

trimpsu
Võrgust väljas
Liitus: 22 Jaan 2010 - 18:43
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
9 Juuni, 2010 - 21:40

Kui palju üks hea ja korralik ilutulestik maksab?

Triplex
Kasutaja Triplex pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Sept 2009 - 08:42
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
10 Juuni, 2010 - 10:55

Tere,

Meie ilutulestiku projektiga saate tutvuda siin:
http://www.pulmad.ee/node/15909

või kirjutage mulle herki [at] triplex.ee - võtan Teiega ühendust täpsustamaks Teie soove.

Kõike kaunist soovides,

Herki

Herki Heil

heti10
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2010 - 14:28
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
9 Juuni, 2010 - 22:14

Tere! Meie otsustasime ilutulestiku välja jätta, kuna sel kella ajal just pidu saab hoogu sisse ja rahvas välja kamandada on suht tüütu. Olen käinud pulmades kus on ilutulestik olnud ja mulle on jäänud mulje, et see nagu kohustus pulmakülalistele minna seda vaatama, paljud on jäänud ka sisse istuma ja ootama. Pruudi nime anname tagasi tema vennale hõbedase käeketi kujul, kuhu siis on kirjutatud pruudi perekonnanimi ja abiellumise kuupäev!
Päikest!

Nysserius
Kasutaja Nysserius pilt
Võrgust väljas
Liitus: 29 Sept 2009 - 20:20
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
10 Juuni, 2010 - 09:27

Meil ei ole ilutulestikku, kuna ei ole selle jaoks eelarvet. Eelistame pigem muudele asjadele rohkem kulutada.

Kuid kuumaõhupalli tahaks küll. Palju need maksavad ja kas neid peab kuskilt tellima või saab kuskilt kohapealt osta?

Triplex
Kasutaja Triplex pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Sept 2009 - 08:42
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
10 Juuni, 2010 - 10:59

Tere,

Kuumaõhupallid on müügil e-poes http://www.triplex.ee/sky-latern

kirjutage meile, mis kuupäevaks vaja on ja kus asute. herki [at] triplex.ee
Saame Teile kuumaõhupalli õigeks ajaks kohale toimetada.

Kõike kaunist soovides,

Herki

Herki Heil

Triplex
Kasutaja Triplex pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Sept 2009 - 08:42
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
10 Juuni, 2010 - 11:09

Soovitus.
Kui valite kuumaõhupalle ja mõtlete - millist värvi võiks võtta.
Soovitan võtta punane kui kuumaõhupalli tseremoniaalne lend toimub valgemal ajal. Valge kuumaõhupall on nähtavam pimedamal ajal.
Kaunis vaatepilt on mõlemal juhul. Ja kui neid kuumaõhupalle lasta õhku veel mitmeid korraga - seda kaunim ja meeliülendavam on :)

Päikest

Herki

Herki Heil

Kadrita
Võrgust väljas
Liitus: 23 Juuni 2009 - 21:32
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
10 Juuni, 2010 - 11:41

Kusimus kuumaohupallide kohta. Neil on sees mingi asi, mis polema pannakse. Kui neid palju lendu lasta, kas ohtu ei ole, et tulekahju syytab? Ma olen olnud pulmas, kus neid lendu lasti jarve kaldalt lendu ja ymberringi oli ysna marg loodus. Aga moni jai madalale lendama ja kustus puu otsas ara :) Ma motlen, et kui Eesti suvi on selline kuiv, siis juba uks sade voib ju metsa polema panna... Jarsku Herki oskab vastata kuumaohupallide ja tuleohutuse kohta? Ja ara kustunud pallid, need muutuvad ju prygiks? Kas keegi protesteerinud ei ole kui heinamaal jarsku hunnik palle on?
Oleme ka moelnud nende kasutamise peale, aga pulm on linnast valjas ja motlen, et jarsku me teeme kuidagi kahju nendega.

Triplex
Kasutaja Triplex pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Sept 2009 - 08:42
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
10 Juuni, 2010 - 15:27

Tänan küsimuse eest.
Kuumaõhupalle on mitmeid erinevaid sorte. See kehtib nii õhupalli materjali kui ka põlevaine kohta.
Ohtlikumad on need kuumaõhupallid millel on põlemistablett küünlarasvast/parafiinist. Need kipuvad tilkuma kui taht on liiga suur ja on tõesti tuleohtlikud.
Palju ohutumad on need kuumaõhupallid, millel on põlevainega immutatud pressitud papptablett ja mis on peenikese traadiga armeeritud. 7*10cm suurune papptablett on omakorda tugeva traadiga risti läbi põimitud, et ta seisaks täpselt palli keskel.
Kuid tuli on tuli ja alati peab jälgima tuulesuunda ja tugevust. Tugeva tuulega ei tohi neid kasutada.
Vaikse ilmaga (tuulekiirus kuni 6m/s) tõusevad nad ilusti kõrgustesse ja liuglevad kaugustesse.
Pall hakkab langema alles siis kui tuli on kustunud ja õhk pallis hakkab jahtuma.
Kui on plaanis palju kuumaõhupalle korraga õhku lasta, siis soovitan osta süütepulk (põlemisaeg ca 4minutit) ja sellega süüdata.
Eelnevalt jaga õhupallid inimestele kätte ja kõik avavad pakendi ning võtavad õhupalli tipust kinni.
Süütetableti ümbert tuleb eemaldada valgest materjalist kaitse. Kui see toiming on tehtud, siis süütate süütepulgaga tabletid.
Õhupallid hakkavad vaikselt kuuma õhuga täituma ja hakkavad ise ülesse poole liikuma. Sel ajal tuleks alt äärest veel natuke aega kinni hoida, et kuuma õhku palli rohkem koguneks ja pall esimese hooga kiiresti tõusma hakkaks.
Nüüd siis õigel hetkel lasevad inimesed järjestikku pallid lahti ja taevas täitub kaunite laternatega :)

Päikest

Herki

Herki Heil

Kadrita
Võrgust väljas
Liitus: 23 Juuni 2009 - 21:32
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
10 Juuni, 2010 - 17:35

Aitah vastamast!

Ilusad on need kyll kui koos kasutada. Aga niisiis tuleks kasutada kui tuulekiirus on vaike (kui vaike on vaike?). Tegin ka kiire Google otsingu ja leidsin, et naiteks Vietamis, Maltas, Austraalias ja Tais on need ara keelatud ja ka UKs on see arutluse all. No seal kasutatakse neid kull palju rohkem. Uks asi on tuleohutus (need on mitu maja suudanud), teine on see, et kui need maanduvad pollul, siis see traat jaab ju moneks ajaks alles ja loomad on seda sisse soonud koos heinaga ja UKs uks lehm nii ara kongeski. Vahemalt nii kirjutab BBC.

Ma motlen, et oma maakodus, mis on marjal alal ja polde laheduses ei ole, ma ilmselt kasutaksin neid palju koos kull, aga vist mitte pulmakohas. Koos laternate muugiga voiks kaasas kaia ka korralik turvalisuse alane juhendamine.

Triplex
Kasutaja Triplex pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Sept 2009 - 08:42
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
11 Juuni, 2010 - 08:55

Kui tuule kiirus ületab juba 10 m/s, siis ei soovita enam lasta. Ideaalis on 3-6 m/s, siis liigub kuumaõhupall piisava kiirusega ja samas tõuseb maapinast piisavalt kõrgele, et tagada ohutus. Sellise tuulega lendab pall kümnete kilomeetrite kaugusele enne kui tuli kustub ja ta langema hakkab.
See on muidugi õige, et maa peale nad tagasi maanduvad.
Tehtud on kuumaõhupallid väga õhukesest kreppaberist, mis ei kujuta loodusele erilist ohtu. See laguneb kiiresti. Natuke suurem probleem on muidugi see traadirõngas mille keskele põlemistablett kinnitatud on. Samas on traat siiski nii peenike, et peaks paari kolme aastaga läbi roostetama.
Teie poolt mainitud riikides lastakse kuumaõhupalle üritustel ikka sadade kaupa :) ja see tekitaks tõesti naabrites ja teistes üritusega mitte seotud inimestes pahameelt.
Meil Eestis lastakse enamasti üks kuni kolm palli.
Vahest ka 10 palli. Harvad on juhud kui õhku läheb 30 ja enam kuumaõhupalli.

Päikest

Herki Heil

Virgo Jaani
Kasutaja Virgo Jaani pilt
Võrgust väljas
Liitus: 10 Aug 2006 - 16:48
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
2 Juuni, 2011 - 10:51

Tervitus Herki :D

Avastasin selle kommentaari 1 aasta hiljem :D Nuh, aegajalt läheb ikka aega :D

Praktikuna oskan öelda juurde paar asja, just tuleohutuse koha pealt ja ainult sellest põlevast materjalist.

Parafiin - minu arust ohutum, ta võib tilkuda (pole küll kunagi seda teinud), kuid sellel ainel on omadus 100% ära põleda ja kui põlevat ainet enam ei ole, siis pole ka leeki. Samas on parafiini keerulisem põlema saada.

Immutatud paber - kardan, et see ei ole kõige ohutum, sest paberil on komme hõõguma jääda. Ja jällegi, paber läheb kergemalt põlema ning isiklikult kasutan just neid (mina ostan neid Rufist).

Samas kui õhupall on 500 m kõrgusel ja põlemine lõppeb, siis on seal piisavalt aega, et kogu "süsteem" korralikult ära kustub, nii et selles mõttes on pole vahet.

Tervitades,

Virgo

Sirella
Võrgust väljas
Liitus: 30 Jaan 2010 - 09:44
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
10 Juuni, 2010 - 15:44

Kuumaõhupalliga nime ära saatmine tundub väga huvitav mõte olevat. Ma plaanisin seda teha õhupallidega, aga nüüd pani kohe mõtlema. Mul selline küsimus, et õhupallidega on lihtne, siis see nimest loobimiseks mõeldud kiri seotakse paelte külge, aga kuhu se kuumaõhupalli küljes kinnitatakse???

Päikest kõigile...

Triplex
Kasutaja Triplex pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Sept 2009 - 08:42
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
11 Juuni, 2010 - 09:03

Olen näinud, et enamasti kirjutatakse pühendus või ära saadetav nimi eelnevalt otse pallile ja enne õhku lennutamist loetakse see pulmarahvale ette.

Herki Heil

Kats003
Võrgust väljas
Liitus: 14 Mai 2011 - 19:56
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
15 Mai, 2011 - 15:25

Tere,
mis vahe on kuumaõhupallil ja taevalaternal? Kas mul on õigus, kui ma arvan, et need tegelikult üks ja sama?
Kumba oleks mõistlikum oma pulmas kasutada või pole vahet?

Musimummud
Võrgust väljas
Liitus: 17 Aprill 2011 - 17:39
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
1 Juuni, 2011 - 22:21

Millest nendel taevalaternatel selline hind eestis? UK saab neid samu laternaid 50 tk 30 naelaga. Ei kujutaks ettegi et peaks neid 5 euri tükk ostma!

priksu
Kasutaja priksu pilt
Võrgust väljas
Liitus: 15 Juuni 2010 - 10:09
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
2 Juuni, 2011 - 07:58

On jah üle hinnatud. Ise ostsin Buduaari turult 2 euri tükk. http://buduaar.ee/Turg/kuulutus/768885

MerleR
Võrgust väljas
Liitus: 9 Aug 2011 - 11:53
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
4 Jaanuar, 2012 - 10:56

Mina kindlasti muretsen oma pulma ilutulestiku...ja nime saadan ära õhupallidega :)
Kui pidu lõpetada ikka võimsa pauguga, siis peaks see kõigile meelde jääma :)

Triplex
Kasutaja Triplex pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Sept 2009 - 08:42
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
13 Veebruar, 2012 - 15:53

Väga meeldiv lugeda, et plaanis suurejooneline tulestik tellida.
Postitan lingi ilutulestikust, mis jättis noorpaarile sügava mulje :)
http://www.youtube.com/watch?v=VHb5LOZDpRc

Kõike kaunist soovides,

Herki Heil

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
4 Jaanuar, 2012 - 12:21

Meil peigmees on ilutulestiku poolt, mina mitte. Oleks ju ilus küll, aga siis peaks tellima juba korraliku paugu, seda alla 1000 ei saa. Mina pole aga nõus maksma nii palju mingi paugutamise eest :D niigi on eelarve juba tuhandekordselt lõhki :D
Mina mõtlesin algul nime ära saata taevalaternaga, kuna seda kasutavad nüüd aga pea kõik pruudid, siis ma loobun. Saadan tavaliste südamekujuliste õhupallidega, aga kogu seda saatev tegevus on natuke teistsugusem kui tavaliselt :)

Triplex
Kasutaja Triplex pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Sept 2009 - 08:42
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
13 Veebruar, 2012 - 15:49

Teie arvamus pulmailutulestiku maksumusest on natuke "paigast ära" :)
Saab ka palju odavamalt väga korraliku tulestiku!
Näiteks see tulestik oli poole odavam:
http://www.youtube.com/watch?v=cO-ljR58Zdc

Alati tasub päring teha ja projekti küsida ning lisaselgitusi. :)

Kõike kaunist soovides,

Herki Heil

Briksu1
Võrgust väljas
Liitus: 11 Okt 2011 - 20:41
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
13 Veebruar, 2012 - 20:00

Sama siin - ma ka ei ole nõus maksma paari minutilise paugutamise eest! :) See raha leiab minu jaoks hoopis parema rakenduse.

kaire999
Võrgust väljas
Liitus: 16 Jaan 2012 - 09:59
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
14 Veebruar, 2012 - 09:01

Ei ole ka plaaninud ilutulestikku. Esiteks pulmad suvel ja kõige valgemal ajal. Seega kaob igasugune efekt ära. Kallis ka muidugi, panustan pigem muule selle raha.

ziret
Võrgust väljas
Liitus: 30 Jaan 2012 - 09:58
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
14 Veebruar, 2012 - 22:57

Mina nõustun eelpoolöelduga täiesti. Mõttetu raha raiskamine. 2 min on seda ilu ja siis on see läbi ja järgmisel päeval keegi ei meenuta seda enam. Selle eest saaks hoopis midagi muud kasulikumat soetada.

põnevil
Võrgust väljas
Liitus: 5 Aug 2011 - 19:37
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
13 Jaanuar, 2012 - 16:46

Meie pulmas ilutulestiku ei ole. Esiteks nagu siin juba öeldi, kui teha siis tuleks teha juba korralik pauk ja see on juba üpris kulukas. Teiseks on tegemist ikkagi suht kõige valgema ajaga aastas, kus polegi eriti seda pimedat aega ja hämaras ei ole sama efekt.
Kuumaõhupallide kasutamist teadsin ma esimese asjana kogu pulmakorraldusest. Tahaksin ka neid palju õhku lasta aga täpne idee pole veel selge :). Vahepeal mõtlesin, et laseks kõigil lastel lasta ühe palli, koos meiega. Eks näis.

Triplex
Kasutaja Triplex pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Sept 2009 - 08:42
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
13 Veebruar, 2012 - 16:13

Tere,
Natuke kuumaõhupallidest - Teie mõte lasta lastel neid lennutada pole eriti hea mõte.
Põhjus on selles, et kuumaõhupallid on laste jaoks natuke liiga suured. Ja lapsed ei jõua vajaliku aja kätt tavaliselt üleval hoida.
Palli tuleb tipust hoida käsi ülesse tõstetuna, siis on teisel inimesel hea neid süüdata.
Kui on plaanis palju palle korraga lasta, siis on mõttekas lasta kellelgi need eelnevalt pakendist välja võtta ja ettevaatlikult lahti raputada.
Muidu läheb selle tegevusega väga palju aega ja rahvas muutub rahutuks :)
Seejärel jagada pallid inimeste kätte kes hoiavad palle tipust üles tõstetud käega.
Pallidega koos ostke kindlasti ka süütepulgad.
Süütepulk põleb ca 4 minutit ja on kuumema leegiga. See tagab parema ja kiirema süütamise.
Kui soovitakse palle korraga õhku lasta, siis on kiirus oluline.
Palle lennutavate inimeste vahekaugus peaks olema ca 2 meetrit, et pallid üksteisega ei põrkuks ja endal ka ohutu oleks.
Kui kuumaõhupall on süüdatud, siis tuleb tunnetada kunas pall hakkab ülesse tõusma kuid soovitan natuke aega veel alumisest rõngast kinni hoida, et lahti lastes oleks esmane tõus kiirem.
Jälgima peab ka tuule suunda, et tuul kindlasti hoonetest ja muudest takistustest eemale puhuks.
Enda kogemustele tuginedes lisan, et 25 kuumaõhupalli korraga taevasse laskmine pulmas on pürotehnikulegi kõva rabelemine :)
Inimesed on selleks ajaks nii ülemeelikud, et nende kantseldamisele heas mõttes :) läheb ka oma jagu aega.

Kõike kaunist soovides,

Herki Heil

tiram
Kasutaja tiram pilt
Võrgust väljas
Liitus: 9 Jaan 2011 - 11:47
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
13 Veebruar, 2012 - 18:38

meil tuleb, sain suht normaalse pakkumise ja kysisin veel allahindlust ka :)

kuumohupallid ei meeldi, nendega voib igast jama tekkida.

kaire999
Võrgust väljas
Liitus: 16 Jaan 2012 - 09:59
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
14 Veebruar, 2012 - 09:03

Kasutan kuumaõhupalli (punast värvi) neiupõlve nime ärasaatmisel. See juba ka pulmaisa kaudu soetatud. Samas läheb veel kaks kuumaõhupalli (valget värvi kuhu siis kõik külalised oma head soovid markeriga kaasa kirjutavad)

zummu
Võrgust väljas
Liitus: 15 Jaan 2012 - 22:25
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
14 Veebruar, 2012 - 14:18

Meil oli esialgu ka plaanis ilutulestik, aga kuna eelarve on omadega juba nii piiri peal, siis mõtlesime hoopiski taevalaternate kasutamise peale.
Ja minu arvates loovad taevalaternad hoopiski romantilisema vaatepildi kui ilutulestik.

Mul aga tekkis küsimus, kas taevalaternaid vihma korral ka taevasse lasta saab?

ziret
Võrgust väljas
Liitus: 30 Jaan 2012 - 09:58
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
14 Veebruar, 2012 - 22:54

Mina tahaks ka laternaid taevasse lasta, kuid tekkis küsimus, kas selleks peab kusagil loa ka taotlema? Meelde tuli kohe suvine skandaal Tallinnas, kui lennuamet väga pahandas, et neid ilma loata taevasse lasti.

ljuza
Kasutaja ljuza pilt
Võrgust väljas
Liitus: 28 Juuli 2007 - 21:01
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
14 Veebruar, 2012 - 23:43

Ilutulestik välistatud aga kuumaõhulaternat ehk kasutame, aga kuidas seda täpselt veel ei tea;) eks näis

A & J 03.08.2012

MerleR
Võrgust väljas
Liitus: 9 Aug 2011 - 11:53
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
15 Veebruar, 2012 - 10:17

Meie algul arvasime, et võiks olla laternad, aga kui lugesin et milline vaev nendga on ja kes ültse viitsib nendega jännata..lõin kõhklema. Seetõttu valisin siiski ilutulestiku. Hetkel ootan pakkumisi, mis sobiksid minu mõeldud eelarvega. Oootan soodsaid pakkumisi.

Leegilausujad
Võrgust väljas
Liitus: 6 Märts 2012 - 19:12
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
6 Märts, 2012 - 19:23

Mina olen hoopis selle peale mõelnud, et kui paljud on otsinud muid põnevaid pürolahendusi oma pulmade tarbeks? Järjest enam on siin ja sealpool Eestit näha olnud näiteks tuleskulptuure.
Oleks ju ilus kui "armastus leegitseks"?

Sädet silmadesse ja tuld südameisse,
Leegilausujad

Leegilausujad
Võrgust väljas
Liitus: 6 Märts 2012 - 19:12
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
6 Märts, 2012 - 19:25

Mina olen hoopis selle peale mõelnud, et kui paljud on otsinud muid põnevaid pürolahendusi oma pulmade tarbeks? Järjest enam on siin ja sealpool Eestit näha olnud näiteks tuleskulptuure.
Oleks ju ilus kui "armastus leegitseks"?

Sädet silmadesse ja tuld südameisse,
Leegilausujad

Minttu
Võrgust väljas
Liitus: 13 Juuni 2012 - 19:28
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
13 Juuni, 2012 - 19:40
Leegilausujad wrote:

Mina olen hoopis selle peale mõelnud, et kui paljud on otsinud muid põnevaid pürolahendusi oma pulmade tarbeks? Järjest enam on siin ja sealpool Eestit näha olnud näiteks tuleskulptuure.
Oleks ju ilus kui "armastus leegitseks"?

Oh, mulle väga meeldis see talv Šnelli tiigil mingi skulptuuride üritus, üks leegitsev märk armastusest oleks päris huvitav variant.

Briksu1
Võrgust väljas
Liitus: 11 Okt 2011 - 20:41
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
13 Juuni, 2012 - 21:30

Meil ei ole miskit õhku lendavat vms. Küll aga panen tiigi peale küünlad õhtul põlema.

Annika_Arthur
Kasutaja Annika_Arthur pilt
Võrgust väljas
Liitus: 27 Märts 2012 - 20:09
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
14 Juuni, 2012 - 10:04

Meil on nii kuumaõhupallid kui ka ilutulestik :)

Sina&Mina 20.07.2012

Suska
Võrgust väljas
Liitus: 31 Märts 2012 - 02:04
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
25 Juuni, 2012 - 01:02

Meil ilutulestikku ei tule küll aga kasutame kuumaõhupalli

ziret
Võrgust väljas
Liitus: 30 Jaan 2012 - 09:58
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
14 Mai, 2013 - 21:14

Meil ilutulestikku ei olnud, panime hoopis veelaternad tiigile põlema ja mõtlesime ka korraks taevalaternate peale. Kuid lõpuks ei mahtunud see kuidagi enam kavasse ära :) http://atelgirent.ee/tarvikud

tuuli101
Võrgust väljas
Liitus: 11 Juuli 2014 - 14:03
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
11 Juuli, 2014 - 14:56

Meil oli ilutulestik Pulmad.ee ja RUF pakkumise kaudu ostetud ja jäime väga rahule :)

kavee
Võrgust väljas
Liitus: 10 Juuni 2014 - 18:17
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
15 Juuli, 2014 - 14:40

Keegi tellinud ilutulestiku või püromuusikali firmalt Tulekild?

Virgo Jaani
Kasutaja Virgo Jaani pilt
Võrgust väljas
Liitus: 10 Aug 2006 - 16:48
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
15 Juuli, 2014 - 17:44
kavee wrote:

Keegi tellinud ilutulestiku või püromuusikali firmalt Tulekild?

Tervitus-

Oskan öelda ainult seda, et minu pulmades on noorpaarid enamasti tellinud RUF, Hansa, Arnika või Tripleksi teenuseid. Tulekildu pole ma ise kahjuks kunagi näinud.

Kui see saladus pole, kui kallis on Tulekild poolt pakutav püromuusikal ?

Tervitades,

Virgo

kavee
Võrgust väljas
Liitus: 10 Juuni 2014 - 18:17
Re: Paljudel on sel aastal pulmas ilutulestik?
15 Juuli, 2014 - 17:58

Öeldi, et algavad hinnad kuskil 800-st eurost, püromuusikalid siis. Aga minul oli kindel laul, mille järgi soovisin teha lasta, selle hinnapakkumist ega vastust pole veel kahjuks saanud. Natukene aeglane suhtlemine on selle ettevôttega kahjuks.