Viisakas aeg hinnapäringutele vastamiseks

19 postitust / 0 uut
Viimane postitus
Peemot
Võrgust väljas
Liitus: 30 Juuni 2010 - 13:06
Viisakas aeg hinnapäringutele vastamiseks
18 Aprill, 2012 - 16:52

Ootan ühest tuntud ja palju kiidetud kohast vastust juba kolmandat nädalat. Ma tean, et sealne hinnatase on vastuvõetav ja koht ka väga meeldib, aga mida ei tule, on huvi kliendi vastu. Homme ilmselt helistan aga huvitab teiste kogemus, kui pikalt on aega läinud meili teel suhtlemiseks (meili teel suhtlemist eelistan sellisel juhul telefonile, sest siis on kõik must-valgel kirjas, mida pakutakse ja millega nõus ollakse), kui pikk on teiste meelest normaalne vastamise aeg?

Teised tegijad (sh ka väga nimekad ja hinnatud) on kuidas keegi, enamik on vastanud paari päeva jooksul, ühelt peojuhilt sain vastuse kuu aega hiljem, selleks ajaks olin ta juba maha kandnud.

tiram
Kasutaja tiram pilt
Võrgust väljas
Liitus: 9 Jaan 2011 - 11:47
Re: Viisakas aeg hinnapäringutele vastamiseks
18 Aprill, 2012 - 18:19

3 paeva, 5 paeva kui on tegija, kellest ma ise vaga huvitatud oleks. kui teenusepakkuja ei ole ise huvitatud kliendist (laseb tal oodata) siis ei saa ka tema teenust usaldada. nadalaid ma kindlasti ei ootaks, ebaviisakas suhtumine.

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Viisakas aeg hinnapäringutele vastamiseks
18 Aprill, 2012 - 20:32

Mina leian, et kui on suvine pulma hooaeg, siis ootaks nädala aga muidu ikka max 3 päeva. Muidugi on võimalik ka helistada, et ka see päev vaba ja siis edasi meili teel suhelda.

soo puhkemaja
Võrgust väljas
Liitus: 13 Dets 2010 - 12:05
Re: Viisakas aeg hinnapäringutele vastamiseks
18 Aprill, 2012 - 20:49

Oleme enamasti vastanud ikka samal päeval kui meil laekub.Eesmärgiks seatud ,et paari tunni jooksul Alati see ei õnnestu.On ka juhuseid kus millegipärast kiri läinud rämpsposti ja oleme selle avastanud alles mitu päeva hiljem.Selliseid kordi õnneks ainult 3 või 4 olnud.

toomas

Anti Einpaul
Võrgust väljas
Liitus: 20 Aug 2006 - 19:07
Re: Viisakas aeg hinnapäringutele vastamiseks
19 Aprill, 2012 - 00:47

Tere,

Tunnen, et see teema puudutab ka mind igapäevaselt. Sest kirju on palju ja muidugi tahaksin tegelikult ka ikka igaühega kiirelt suhelda.

Ometi ei õnnestugi mul sellele tahtmisele vaatamata end igal päeval arvuti juurde seada - elu käib vahel mujal ka ning silmast-silma suhtlejatel lihtsalt on teatud eelisolukord :) Ja siis tuleb hiljaõhtul arvutisse jõudes tegeleda kirjadega, mis on juba üleeilsest oodanud... ning vahel tuleb küll uni enne, kui kõik vastuse ootajad vastatud saavad :(
Harva on mõni kiri end ka spämmi sekka peitnud ja need ilmselt alati ei tulegi välja.
Vabandan mis ma vabandan - loomulikult oleks viisakas vastata kõigile kiirelt. Täiesti arusaadavalt on igaühe teema tema jaoks väga oluline. Ning paljudele, kes tööajal arvuti ees istuvad, tundub, et üle ühe tööpäeva ootamist mõjub juba arusaamatuna.

Oletades, et minusuguseid võib ju olla kusagil veel mõni, siis
- julgustaksin küsijaid - kui kusagil on mõni oodatud vastus venima jäänud, siis on igati sobiv ka vanamoodsalt telefon haarata ja kontakt leida. Või vähemalt oma telefoninumber kirjale alla märkida. Ehkki telefonijutust ei jää taasesitatavat jälge, saab sellest siiski kübekese infopilti, mida tegija kohta on võimalik saada. Vahel saab lihtsalt teada, mis on viivituse põhjuseks. Ning vahel saab kokkuleppe selle kohta, millist kirja tegija teile saatma hakkab :)

Sujuvaid suhtlemisi!

Anti Einpaul
www.anti.ee

soo puhkemaja
Võrgust väljas
Liitus: 13 Dets 2010 - 12:05
Re: Viisakas aeg hinnapäringutele vastamiseks
19 Aprill, 2012 - 06:30

Siinkohal vaidleksin natuke Antile vastu.Oleme arvanud nii,et kliendi teenindus algab algusest,st.esimesest kontaktist.Kui soovime,et meid austataks ja peetakse lugu,kui soovime pakkuda parimat,siis peame ka klienti austama ja lugu pidama.See tähendab,et peame hindama kliendi aega ja võimalikult kiiresti vastama .See et ei jõudnud,õhtul olin nii väsinud ,et jäin magama jn. ei loe.Tänasel päeval on tehnooogia olemas ,et igat saabuvat meili kohe näha,oled sa arvuti juures või mitte.Tegelikult sõltub kõik töö organiseerimisest.Võib ju sekretari palgata .Ilma naljata .Suhtlemine on samasugune töö nagu kõik muugi.Tehes siin allahindlust,siis järgmise sammuna anname muus osas järele ,ikka põhjenduseks ,et ei jõudnud jne.Klienti see ei huvita.Vastus ehk liiga resoluutne,kuid nii ma arvan.

toomas

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Viisakas aeg hinnapäringutele vastamiseks
19 Aprill, 2012 - 08:23

Mina vaidleks soo puhkeajale vastu. Nimelt on vahe, kas on keegi palgatu aina arvuti taga ja nõus vastama. Teiseks saan mina Antist väga hästi aru. Kui palju tööd siis on oluline, et oled välja puhanud. Ei saa lubada ju endale mõne ürituse läbikukkumist, kuna ma olen kohustatud peale igat tööpäeva arvustisse minema ja meile lugema. Pealegi on nutitelefoniga raske selliseid tähtsaid meile saata. Miks? Kuna see võtab aega ja kui oled tööl, siis sa ei saa lubada endale ühe pruutpaari arelt teisele vastamisi. Vähemalt mina tahaks küll, et pulmaisa oleks ainult meie päralt, mitte ei hakka oma nutittelefoniga asju ajama. Pealegi kõigile ei sobi nutitelefonid.
Kui saatsin pulmaisade,le päringuid, siis ka ootasin mitu nädalat. Ei surkinud ka, kuna mul aega oli. Ütleks nii, et kõik oleneb inimesest. Olen saanud hinnapäringutele mitmeid vastuseid ja mis mind ühest tegijast loobuma pani, oli see, et esimesed kaks kirja olid kohe kiirelt vastusega aga iga järgnevat ootasin kaua, nt hinnapäring majutuse kohta ja menüü. Teises kirjas lubati saata lisana aga ootasin lisa 1,5 nädalat. Vot siis olime küll pettunud. Aga sel ajal oli jälle teine huvitav koht, kes vastas ka samal päeval või järgneval päeval.
Ütleks lõpetuseks nii, et kui on ikka suur firma, siis temalt eeldan mina küll kiiremat vastust. Miks? Kuna seal on keegi alati arvuti taga olemas. Kui aga tegemist on bändi, pulmaisa vm sellise tegelasega, kes on iseenda ülemus, siis talle on antud armuaega.

Peemot
Võrgust väljas
Liitus: 30 Juuni 2010 - 13:06
Re: Viisakas aeg hinnapäringutele vastamiseks
19 Aprill, 2012 - 09:18

Anti on nö üksiküritaja, ses suhtes võin aru saada, et vastused võivad viibida, kuigi ise arvan, et no hiljemalt nädala jooksul võiks selle hetke ikkagi leida. Konkreetselt sel juhul, kelle vastust hetkel ootan, tean, et minu kiri jõudis kohale, sain "kontorist väljas"-automaatvatuse (mis on kliendile viisakas), kuid "tagasi kontoris" kuupäev oli ka juba nädalate eest. Ebaviisakas jah. Eriti kui ma tean, et inimene töötabki asutuses klientidega suhtlemisega.

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Viisakas aeg hinnapäringutele vastamiseks
19 Aprill, 2012 - 10:42

Tuleks vastata samal või järgmisel päeval kui tahta endast head muljet jätta. Mina tihtipeale valin selle tegija kes kiiremini vastab (kui vastus on muidugi asjalik mitte stiilis seda ei saa ja teist ei saa ja meie teeme hoopis nii) ja tegija kes suudab olla paindlik ning ei vasta ei-ga ühele või teisele küsimusele (va. siis kui suudab ära põhjendada näit. me ei tee suvel shokolaadiklasuuriga tordikatet, sest see võib sulama hakata).

Peemot
Võrgust väljas
Liitus: 30 Juuni 2010 - 13:06
Re: Viisakas aeg hinnapäringutele vastamiseks
19 Aprill, 2012 - 13:57

Tjahh, telefonile kah ei vastata. Ma vist ei viitsi ka rohkem selle kohaga tõmmelda, tõmban nimekirjast maha. Kurb, see koht oleks sobinud kõige paremini meie rahvahulgale ja vastas ka muudele tingimustele. Olime juba mehega kokku leppinud, et kui rahaline pakkumine on sobiv, siis selle me võtame (esialgne kindel koht langes kahjuks ära). Tüütu, aga eks otsin siis edasi.

a-ruudus
Kasutaja a-ruudus pilt
Võrgust väljas
Liitus: 15 Jaan 2012 - 13:46
Re: Viisakas aeg hinnapäringutele vastamiseks
19 Aprill, 2012 - 16:01

Mina olen ka enam-vähem paari päeva vastustega nõus. Mõni tegija ei ole aga kunagi vastanud näited on mul catering firmast, peokoht, pulmavanemalt, kullasepalt. Mina teen sellisest mitte vastamisest järelduse, et ju siis ma ei ole vajalik klient, kui on selline suhtumine.

sleepwalkers
Kasutaja sleepwalkers pilt
Võrgust väljas
Liitus: 18 Märts 2008 - 16:59
Re: Viisakas aeg hinnapäringutele vastamiseks
19 Aprill, 2012 - 16:45

Ma olen sellega päri, et paar päeva e-kirjale vastamiseks on täitsa OK.

Ise olen üritanud vastata kirjadele 12h jooksul aga enamuse kirju saavad vastuse mõne tunni jooksul. Vaid keerulisemaid ja mahukamaid tahan teha rahulikult mõeldes ja kaaludes.

Siiski on mul ette tulnud juhuseid, kus kirjad on interneti avarustes kaduma läinud. Need on küll üksikud juhused aga siiski täitsa olemas. Seega, ei pea ma halvaks ka seda, kui pean ise meeldetuletuse saatama. Vahest on mõni kiri läinud kaduma või millegipärast ei ole spämmi filtrist läbi läinud.

Pitser-T
Kasutaja Pitser-T pilt
Võrgust väljas
Liitus: 25 Juuni 2009 - 17:12
Re: Viisakas aeg hinnapäringutele vastamiseks
19 Aprill, 2012 - 17:58

Tere.

Olen ka alati üritanud ikka paari päeva jooksul vastata.
Sõltub ka muidugi nädalapäevast. Nädalavahetusel on meie ametis rohkem tegemist ja ei jõua arvuti taha ning kui esmaspäeval siis meilidele vastama hakata, võib juhtuda, et jõua kõigile korraga vastuseid saata ning mõnele kirjale vastamine venib.
Ning olen ka seda meelt, et kuigi mul on nutitelefon ja saan meile saata igalt poolt, ei taha teha ühtegi hinnapakkumist nö jooksu pealt. Suhtumisega, et "ah, saadan kähku ära, saab lahti". Tahan kõik pakkumised rahulikult läbi mõelda, enne kui need teele saadan. :)

Ning nagu Esko kirjutas, siis olen minagi kogenud seda, et mõni meil on lihtsalt läinud kuskile kaduma.
Alles hiljaaegu sain kokku ühe kliendiga, kes ütles, et ta saatis mulle mõni aeg tagasi meili, aga ma ei ole vastanud. Põhjus oligi selles, et mingitel põhjustel see meil minuni ei jõudnud.
Seega, julgustan kõiki igaks juhuks saatma ka teist meili, kasvõi uurimaks, kas esimene on kohale tulnud. Või siis tõesti helistada, et küsida, kas meil jõudis kohale.
Kui aga teisele meilile ka ei vastata, siis on juba asi kummaline. Kas ei taheta suhelda või on mõni muu põhjus.

Tervitades,
Merle Trestip
ansambel Pitser-T

Suska
Võrgust väljas
Liitus: 31 Märts 2012 - 02:04
Re: Viisakas aeg hinnapäringutele vastamiseks
2 Mai, 2012 - 00:12

Meie saime kõigile oma hinnapäringutele vastused 1-3 päeva jooksul, see andis kiire ja he aülevaate ja seega said pulmade
planeerimise olulisemad tegurid (peokoht, kirik, bänd ja pulmaisa) paika nädala jooksul. Kiire vastamine ikka väga oluline,
et kõik vajalik omavahel klappima saada. Vastasel korral juhtukski nii, et kuni ühest kohast vastust ootad, on teine ennast
juba mujale ära lubanud :(

Briksu1
Võrgust väljas
Liitus: 11 Okt 2011 - 20:41
Re: Viisakas aeg hinnapäringutele vastamiseks
2 Mai, 2012 - 19:39

Mina panin hinnapäringuse kohe kirja, et ootaksin vastust ... kuupäevaks. Mnjah, seda soovi täitis ca 25%. Osad õnneks ütlesid,e t läheb kauem aega, mõni ei vaevunud üldse vastata.

avk
Võrgust väljas
Liitus: 17 Dets 2011 - 11:41
Re: Viisakas aeg hinnapäringutele vastamiseks
2 Mai, 2012 - 23:59

Kirjutasin just neli meili hinnapäringutele (peokohtade rent). Vaatame, kui kaua aega läheb :)

merike22
Võrgust väljas
Liitus: 3 Mai 2012 - 16:34
Re: Viisakas aeg hinnapäringutele vastamiseks
3 Mai, 2012 - 16:39

Vahel võib kiri spämmboxi minna. Saada uuesti või kõlla.

Briksu1
Võrgust väljas
Liitus: 11 Okt 2011 - 20:41
Re: Viisakas aeg hinnapäringutele vastamiseks
5 Mai, 2012 - 09:10

Jah, ega üle helistamine ei ole paha mõte kui hinnapäringuga kiire.

Suska
Võrgust väljas
Liitus: 31 Märts 2012 - 02:04
Re: Viisakas aeg hinnapäringutele vastamiseks
6 Mai, 2012 - 13:08

Meie tegime kõik hinnapäringud telefoni teel, et saaks kohe ka täpsustavaid küsimusi esitada ja mõnda kohta helistasime päeva-paari jooksul tagasi, aga üldjuhul sai kõik kohe selgeks ja oli tunduvalt lihtsam kui maile oodata.