Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)

68 postitust / 0 uut
Viimane postitus
musu
Võrgust väljas
Liitus: 7 Okt 2006 - 17:45
Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
10 Mai, 2008 - 21:11

Minu meelest on täitsa armsasti tehtud kõik. Natuke imala mulje jättis ainult see teesklemine alguses, no ei osanud inimesed näidelda. Samuti Marika Martini "imepärane" jutt ei jätnud erilist muljet, aga üldiselt on kõik väga südamlik ning kaunis. Hannah'i laul oli minu arvates väga super. Isamees on väga vinge valitud (Y) Mina soovin sellele paarile kõike kõige paremat :)
Kuidas teie muljed on?

wedplan
Võrgust väljas
Liitus: 21 Mai 2007 - 14:03
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
10 Mai, 2008 - 21:50

"Unelmast" on asi ikka suht kaugel. Elo Mõttus vehib endiselt kätega, ajab tühja loba ja sosistab: "Kas juba käib vä?" No mida!!! Mingisugune professionaalsus võiks ikka olla. Üldse võiks olla rohkem näha noorpaari kui Elot. Pidulikkust selles pulmas kahjuks pole. No Hannahi laul oli ainus tõeliselt pidulik hetk vast. Ei saa aru, miks ei tehtud registreerimise proovi, et noorpaar oleks teadnud, mida ja millal teha. (oleks televaataja säästnud sosistamisest a´la "nüüd väike kallistus" ja "no hakake nüüd minema") Pruudi kleit on küll imeilus ja Annika Metsla pildid on ka muidugi super.

Eks see ole ikka üks komejant, mitte kahe inimese ilus unelmate pulm. Kahjuks! Kõige tipp on ilutulestik päikesevalguses!!!

Aga Liisale ja Dimale palju-palju õnne!

musu
Võrgust väljas
Liitus: 7 Okt 2006 - 17:45
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
10 Mai, 2008 - 21:58

no saatejuht võiks tõesti kuskil veel natuke praktiseerida. aga registreerimise kohta arvan ma, et proov tehti küll. lihtsalt pruutpaar unustas ära, mida mingil hetkel tegema peab. sel ajal ei mõtle ju pingsalt, et mis nüüd tuleb ja mida tegema peab. see on andestatav minu arvates.

Ticky
Võrgust väljas
Liitus: 8 Juuni 2007 - 21:04
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
10 Mai, 2008 - 21:42

Minule väga meeldis pulm.. Eriti meeldis teiste paaride kingitud imeilus pilt :)
Natukene veider on see, et miks tehti nii varakult ilutulestik ka ära.. Pool efektist läks kaduma :(
Tordialus ka kahtlaselt kõikus, kui pruutpaar torti lõikas.

Igatahes pruutpaar nägi väga väga armas ja nunnu välja.. Soovin ainult õnne abielueluks.

Kai Kuusik-Greenbaum
Võrgust väljas
Liitus: 1 Aprill 2007 - 19:34
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
10 Mai, 2008 - 22:37

hmmm.. Dimale ja Liisale muidugi palju õnne.. kuid.. see alguses näitlemine, nagu oleks Liisa end lukustanud tuppa ja see, et ta sõbranna andis mõista, nagu ta ei ole kindel,et Liisa pole ümber mõelnud.. see oli nii võlts ja nõme minu arvates.. (mulle vähemalt tundus, et see oli osa show-st kuid kui keegi teab paremini, siis vabandan:))
lisaks, Elo Mõttuse nõmedad kommentaarid stiilis: "oi kui maasikaroosavahune" jms ...:S oeh.. Häiris see, et tehti kõik kiirustades ära, sh siis tordi lahtilõikamine, kimbu viskamine, ilutulestik jms.. Oleks pigem võinudki siis piirduda registreerimise ja külalisesinejate laulmiste-kingitustega ja shampanjalauaga, oleks ehk soojem mulje jäänud.. praegu oli selline kiirustamine ja pabistamine jms.. inimesed olid muidugi väga toredad, Liisa ja Dima väga kenad ja armsad, kuid njah, minu jaoks jäi kuidagi kiireks ja .. ma ei tea.. ma ei oskagi vist midagi öelda rohkem.. ahjaa, ja nende pulmaöö veetmise tuba.. hmm.. kas see tumedatriibuline kate jääbki sinna..? tuba oleks ka natuke ehk romantilisem võinud olla:) kuid võibolla telepilt lihtsalt ei suutnud asja nii kaunilt edastada:)

igatahes ma loodan, et edasine pidu neil väga kaunis ja soe tuleb:) Liisa ka külmetas vapralt ikka, kindlasti ei tunnegi ärevuse tõttu külma, kuid loodetavasti ei külmeta ta end ära:)

luuna2x
Võrgust väljas
Liitus: 30 Dets 2006 - 21:42
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
10 Mai, 2008 - 22:57

Ei meeldinud ka, et oli selline nn. vastuvõtustiilis pulm ja kõik kiirustades ära tehti :(

Mina küll ei ole nõus enne 12 öösel torti sööma ja pidu lõpetama :$ Minu jaoks ei olnud see unistuste pulm. :(

Elo ei kommentaari - lihtsalt rikkus asja öra.. ja ei mõsta me ka seda, milleks seda pulmavana niiiiiii väga oli vaja kui Elo seal kogu aeg asjatas :$

Aga Liisa ja Dima olid nii armsad!!! Kõige paremat neile edasises elus!!!! :)

Aare
Võrgust väljas
Liitus: 5 Okt 2007 - 20:21
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
10 Mai, 2008 - 22:57

Andke andeks, kui siia meepotti tõrva valan. Minul on sellest noorpaarist küll väga kahju. Olen ma näinud, käinud, teinud, aga seda ei saa küll unelmate pulmaks pidada. Kõik oli läbi mõtlemeta ja salvestuski selline, et karju appi. Meil ei ole ühelgi pulmavideol inimeste selgasid ja kaadrist läbijooksvaid inimesi. Kogu tseremoonia oli vastu igasugusele loogikale, tort ja ilutulestik suvalisel ajal, trobikond esinejaid... Kõige tähtsam ju ikka noorpaar. Valsilugu ei olnud tantsitav, sõnakasutus jättis soovida tegijatel. Registreerimise kõne oli kurb. Pulmaisa juures oli plussideks vaid kõlav hääl ja hea välimus. Võibolla kulgeb pulm ilma kaamerateta edasi paremini, loodan väga. Õnne noorpaarile!

muska23
Kasutaja muska23 pilt
Võrgust väljas
Liitus: 3 Märts 2008 - 10:51
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
10 Mai, 2008 - 23:16

Lisaks Aare kommentaarile veel niipalju, et kui tõesti oli selle pulma eelarve üle 300tuhande, siis miks küll noorpaar pidi tordi lõikamiseks kasutama tavalist "saianuga"??? see oli küll kole vaatepilt. pruutpaar.ee's väga ilusad noad ja tordilabidad, tellisime endilegi sealt, samuti ka pokaalid. Õnne noorpaarile!

Mõni Hetk On Elus Ilusam Kui Teine
Mõni Hetk On Kohe Väga-Väga Ilus

Mõni Hetk On Elus Ilusam Kui Teine
Mõni Hetk On Kohe Väga-Väga Ilus

minny
Kasutaja minny pilt
Võrgust väljas
Liitus: 25 Aug 2007 - 10:54
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
10 Mai, 2008 - 23:34

kusjuures ma panin ka seda saianuga tähele ja minu imestus oli ikka väga suur....see näitab seda, et detailidele seal pulmas ei mõeldud - saatetegijatele oli oluline, et kõik suures plaanis äge paistaks

* * *

Proua ARU alates 23.08.2008

http://www.pulmad.ee/node/8475

hambaarst
Kasutaja hambaarst pilt
Võrgust väljas
Liitus: 24 Aprill 2008 - 10:46
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
10 Mai, 2008 - 22:57

ma pole saadet vaadanud.. nyyd mul nii kahju sellest... kuulsin, et s22lt sai palju kasulikku teada/n2ha :(
...11.07.08 =)

...11.07.08 =)

m6mmipeebi
Võrgust väljas
Liitus: 24 Veebr 2008 - 12:23
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
11 Mai, 2008 - 22:58

esmaspäeval on saate kordus.

~ 11.oktoober 2008 ~

Solarineiu
Võrgust väljas
Liitus: 20 Okt 2006 - 16:44
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
10 Mai, 2008 - 23:14

Pruutpaar nägi super välja, see mängimine, et Liisa kahtleb, oli väääga nõme. Tseremooniakujundus, Hannahi laul ja üldine miljöö ka väga ilusad. Marika sõnad olid imearmsad, mul tuli igatahes pisar silma ja selline ärev tunne sisse, et augustis laulatab ta ju meid ka niiviisi. Ainuke asi mis ei meeldinud tseremoonia ajal oli see, et ei olnud nagu seda lõppakkordi, et "tutvustan teile prouat ja härrat Langi", kus siis kõik külalised püsti tõuseksid ja plaksutasid. See hetk oli jah, et kuulutan teid meheks ja naiseks, aga see jäi kuidagi jutu sisse ja ei olnud seda tunnet külalistel, et vot nüüd võiks püsti tõusta ja plaksutada.

Tordialus oli jah imelik, tundus, et kohe kukkub ümber. Ja ega mullegi ei meeldind, et kõik see pruudikimbu viskamine ja tordi lahtilõikamine nii kiirustades ja varakult tehti. Eks jah, loodan, et edasine pidu on ikka parem.

Aa, veel oli minu arvates ebasobiv Kairi käest küsida, et noh, kui Liisa ümber mõtleb, kas siis teeme teie pulmad ära. Minu arust kohatu, kui kohe registreerimine algamas. Ja Kairi vastus ka muidugi vastav, et jajah, aint vaja kleit ja vanemad tuua. Ma oleks ikka vastand midagi stiilis "ma loodan, et siiski on kõik korras" või midagi sellist. Ülihea meel, et Evelin kimbu sai :))))

Elot ja tema vihjeid ja kahemõttelisi "nalju" parem ei kommenteeri....

Remember - dream is a serious thing....
23-08-08

Remember - dream is a serious thing...

m6mmipeebi
Võrgust väljas
Liitus: 24 Veebr 2008 - 12:23
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
11 Mai, 2008 - 23:03

Mind just häiris, et Evelin kimbu sai... oleks võinud nagu rohkem pruutpaari perele lähedasemad inimesed saada.

~ 11.oktoober 2008 ~

Ticky
Võrgust väljas
Liitus: 8 Juuni 2007 - 21:04
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
11 Mai, 2008 - 23:53

Ma vaatasin, et peaaegu kismaks läheb seal.. Ikka eriti jõuga kiskus endale selle kimbu seal.. Et unustati elementaarsed käitumistavad..

kriku
Võrgust väljas
Liitus: 9 Märts 2008 - 20:16
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
13 Mai, 2008 - 22:05

Mul tekkis sama mõte, et a la kui kimbu endale saan, siis saan ikka mehele ka lõpuks ehk :)

Pilks76
Võrgust väljas
Liitus: 12 Sept 2007 - 21:13
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
13 Mai, 2008 - 23:01

Vaatasin ka et jube rebimine seal Evelini ja Kairi vahel, veits ülepakutud.

muska23
Kasutaja muska23 pilt
Võrgust väljas
Liitus: 3 Märts 2008 - 10:51
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
14 Mai, 2008 - 21:54

no aga mida nad siis oleks pidanud tegema seal? seisma paigal ja lootes, et kimp sülle kukub? absoluutselt igas pulmas kus olen käinud on igaüks ikka omale üritanud seda saada. ei usu et mehelemineku mõttega aga lihtsalt ilus mälestus pulmadest. see mis liisa-dima pulmas toimus, oli väga väga kaugel kismast.

Mõni Hetk On Elus Ilusam Kui Teine
Mõni Hetk On Kohe Väga-Väga Ilus

Mõni Hetk On Elus Ilusam Kui Teine
Mõni Hetk On Kohe Väga-Väga Ilus

mehehakatis
Võrgust väljas
Liitus: 23 Märts 2008 - 23:44
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
21 Mai, 2008 - 10:17

Just, missa virised? (vabandust). Oled sa näidnud, kuidas pruudikimpe püütakse laias maailmas või siinsamas eestis? Mina olen käinud vähemalt 20s pulmas ja olen näinud isegi sinikates pruute :)))

muska23
Kasutaja muska23 pilt
Võrgust väljas
Liitus: 3 Märts 2008 - 10:51
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
12 Mai, 2008 - 12:50

kimbukismaks minuarust küll ei läinud.. Kairi tahtis seda kimpu vist kõige rohkem.. aga selle üle mul kahh hea meel et Evelin selle sai.. ta ju oli kahh pulmas külaline ja ju pidi siis nii minema, et kimp temale kukkus..

Mõni Hetk On Elus Ilusam Kui Teine
Mõni Hetk On Kohe Väga-Väga Ilus

Mõni Hetk On Elus Ilusam Kui Teine
Mõni Hetk On Kohe Väga-Väga Ilus

mehehakatis
Võrgust väljas
Liitus: 23 Märts 2008 - 23:44
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
21 Mai, 2008 - 10:16

Miks? Ega see mingi spordivõistlus pole, kus kimp visatakse kindlas suunas. Sai see kes sai ja minu arvates samuti väga meeldiv, et Evelyn selle endale sai.

minny
Kasutaja minny pilt
Võrgust väljas
Liitus: 25 Aug 2007 - 10:54
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
10 Mai, 2008 - 23:25

njaaa....minu arvates jääb asi unelmate pulmast väga kaugele - vaatasime noormehega koos seda lõpusaadet ja noormees ütles mitu korda, et tal on Liisast ja Dimast väga kahju, sest tegelikult nad ei saanud oma unelmate pulma - tõeline unelmate pulm on ikka selline nagu see on Sinu unistustes, selline nagu sina tahad, mitte selline promoüritus nagu telekast näidati - iga viie minuti tagant oli mingi muusikaline etteaste - läks väga üksluiseks kätte....palju põnevam oleks olnud kui oleksid olnud siis vähemalt erinevat sorti etteasted (näiteks üks muusikaline, teine tantsuline, siis näiteks mustkunstnik jms).
Praegu jäi mulle ja minu noormehele saatest selline mulje nagu ei tehtud Dimale ja Liisale nende unelmate pulma vaid tehti ühte promoüritust ja nagu noorpaari lihtsalt kasutati ära selle tarbeks. Niipalju kui mina mõned üksikud korrad olen varem sattunud seda pulma saadet vaatama siis minumeelest olid Dima ja Liisad soovid oma pulmadest hoopis teistsugused - näiteks tahtsid Dima ja Lisa pulmarongi aga saates olid kõik asjad ühes kohas korraga ja pulmarongi ei olnud :( Tundub, et Dima ja Liisa pidid väga paljudele kompromissedele välja minema kuna nad seal saates osalesid ja seega nad ei saanud päris täpselt sellist pulma nagu nende unistustes võibolla eksisteeris.
Negatiivse poole pealt ütleksin veel seda, et saade oli väga kiirustades kokku klopsitud - taheti võimalikult väikese ajaga näidata võimalikult palju st. taheti ära näidata kõik oma koostööpartnerid. Jäi mulje, et inimesed ei saanudki sööma - järjest tulid muusikud ja siis kohe tordi söömine ja ilutulestik....see oli väga kummaline et kõik nii kiiresti käis ja tõesti ühest otsast mul on kahju Dimast ja Liisast - nad oleksid väärinud seda, et see oleks olnud nende ilusaim päev ja täpselt selline nagu nemad seda tahavad.
Muide lausa naeruväärne oli see koht kus Dima ja Liisa jõudsid vaevalt tordist esimese ampsu võtta kui saatejuht vahele kargas ja ütles, et vabandust et teid segan....saatejuht jättis mulle seekord kuidagi närvilise ja ülespuššiva mulje, asi oleks võinud olla lahendatud kuidagi rahulikumalt ja väljapeetumalt sellist laadi saate puhul. Arvan, et saade oleks olnud parem kui nad ei oleks näidanud seda otsesaatena - hiljem oleks saanud pulma parimatest kohtadest lõigata kokku korraliku saate ja Dima ning Liisa poleks pidanud ainult saatevaatajate pärast oma pulma põhimõtteliselt algusest lõpuni tunniga ära pidama.
Positiivse külje pealt ütleksin seda, et kõik oli ilus - palju kauneid kimpe, koht ise oli ilus, ilm oli ilus ja Dima ja Liisa olid ise ka ilusad :)

Aga mina ei oleks tahtnud sellist promopulma ka siis kui mulle oleks peale makstud....

* * *

Proua ARU alates 23.08.2008

http://www.pulmad.ee/node/8475

muska23
Kasutaja muska23 pilt
Võrgust väljas
Liitus: 3 Märts 2008 - 10:51
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
10 Mai, 2008 - 23:27

võibolla oleks pidanud saate pealkiri siis olema "Tasuta Pulm"?

Mõni Hetk On Elus Ilusam Kui Teine
Mõni Hetk On Kohe Väga-Väga Ilus

Mõni Hetk On Elus Ilusam Kui Teine
Mõni Hetk On Kohe Väga-Väga Ilus

Ticky
Võrgust väljas
Liitus: 8 Juuni 2007 - 21:04
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
11 Mai, 2008 - 00:37

Mul mees arvas, et nad oleksid võinud selle registreerimise osa ära näidata siis näiteks otseülekandena ja muu oleks võinud tulla hiljem monteerituna..
Sest see ei ole ju õige pulm, kus näidati ja räägiti söögist, kuid koguaeg olid erinevad asjad ja nad vist pididki tordi sööma enne soolast sööki..

Ja nii kahju on sellest, et seda ilutulestikku ei saanud pimedama aja peale jätta..

eggi
Kasutaja eggi pilt
Võrgust väljas
Liitus: 20 Okt 2006 - 02:26
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
13 Mai, 2008 - 17:05

Paraku, registreerimisest otseülekandele järgi saata monteeritud filmike peost, - selleks peab kasutama ajamasinat, et korraks tulevikus ära käia, pidu maha pidada, ära monteerida ja siis tagasi, otsesaate lõppu tulla.
"Tagasi tulevikku" oli Arvo Valtoni aforismikogumiku pealkiri. Ajamasinat laenaks isegi ;)

lugupidamisega,
Ivo Eggi

Solarineiu
Võrgust väljas
Liitus: 20 Okt 2006 - 16:44
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
13 Mai, 2008 - 19:28

Mõte oli vist ikka selline, et seda montaazi näidata näiteks mõni teine päev, aga registreerimist otseeetris.

Remember - dream is a serious thing....
23-08-08

Remember - dream is a serious thing...

liisbet
Kasutaja liisbet pilt
Võrgust väljas
Liitus: 22 Aug 2007 - 20:40
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
11 Mai, 2008 - 01:39

Kusjuures ma kahjuks saadet ei näinud, aga siinsetest kommentaaridest saab juba mingi pildi ja ma tõesti mõtlen, et mille kuradi pärast oli vaja seda teha otseülekandes! Jummel! Teinud üks korralik pulm! Ja montaaziga saaks sellise vinge asja, et lase aga olla. Loomulikult hakkab asi rabistamiseks kiskuma, kui tahetakse kõike näidata, mis loomulikus pulmas võtab tunde aega. Ma siiralt loodan, et noored ise väga pettunud ei olnud, sest tahaks neile kõike kaunist soovida!

emia
Võrgust väljas
Liitus: 9 Juuli 2007 - 14:06
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
11 Mai, 2008 - 09:35

Kurb, et nii läks, ehk oli õhtune pidu parem. Huvitav, miks ei tahetud Õnnepalees registreerida, see oleks pidulikum olnud, vanemadki oleks saanud aukohal olla ja need sealsed meesterahvastest registreerijad oleks paremad olnud. See pulmajuhtimine oleks pidanud kahes keeles olema, sest peigmehepoolne suguvõsa, vanaema eriti, kes tuli kaugelt, ei saanud midagi aru. Ja kuhu jäi siis see isamees, kes pidi olema Liisa-Dima omaorganiseeritud pulmas, miks tema ometi appi ei tulnud või lõi ka tele ees põnnama. Noored ise olid vaprad aga keegi oleks pidanud neid ka õpetama, et kuidas seista, olla, astuda. Seal registreeija ees seistes ei olnud see just kõige parem variant. Kindlasti seadis aeg asjale raamid, esinejaid oleks võinud vähem näidata, kõiksugused ilusad jutud, mis tordi ja vanemate tänamise juurde käivad jpm, jäid olemata, äkki tehti pärast uuest. Vanematest oli kahju, kes pidid näitlema ja seal rocki tantsima. Kindlasti ei unistanud ükski paar sellisest pulmast. Õnne noortele ja ärge laske tujul langeda!

leiwoudw
Võrgust väljas
Liitus: 26 Märts 2008 - 07:23
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
11 Mai, 2008 - 09:33

Õnne Dimale ja Lisale! Tõepoolest pruutpaar ise nägi välja super! Aga pulmad ise olid liiga kiiruga tehtud.. Ja see näitlemine oli tõeliselt tobe! Ilupildid nägid suurepärased välja! :) Koht ise oli ka väga ilus. Kuid arvan, et nende unelmate pulm oleks ise korraldades näinud hoopis teistsugune välja! :)
02.07.2010
Seisuga 10.05.2008.a. on jäänud 783 päeva veel meie suur sündmuseni! :) ;)

m6mmipeebi
Võrgust väljas
Liitus: 24 Veebr 2008 - 12:23
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
11 Mai, 2008 - 23:01

Ma alati arvasin, et auhinnaks on unelmate pulm ehk sa aind ütled kus sa üritust tahad ja keda esinema ja igast detailid valid välja ja et no põhimõtteliselt on sulle ette antud vaid eelarve. See, kuidas tegelikult asi toimus oli natuke kurb, aga üldplaanis tundus ilus pulm olevat ja tegelikult oli ilus pulmapäev!

~ 11.oktoober 2008 ~

Kailikene
Kasutaja Kailikene pilt
Võrgust väljas
Liitus: 23 Märts 2008 - 18:14
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
12 Mai, 2008 - 09:14

päris ilus oli, palju bände, ilus jutt , mitte väga pikk ega väga lühike parasjagu, hea pulmaisa... täitsa ilus pulm võib öelda küll, et unelmate pulm.
Palju õnne abiellunutele ja abiellujatele!

Evolet
Võrgust väljas
Liitus: 12 Sept 2006 - 15:38
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
12 Mai, 2008 - 09:45

Mulle ei meeldinud. Tundus, nagu oleks ülejala tehtud. Bände oli liiga palju, kõik asjad viidi läbi kiirustades.
No ja tõesti see teiste osalejate kink oli lausa õuduse tipp.
Sellist pulma endale poleks kindlasti tahtnud.
Aga pruutpaar oli armas - õnne neile :)

Pilks76
Võrgust väljas
Liitus: 12 Sept 2007 - 21:13
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
12 Mai, 2008 - 09:48

Mina loodan, siis täna kordussaadet näha ja no näis seda unelmate värki. Aga isa vaatas ja kui küsisin, et kuidas siis ka oli, siis tema arvas, et laululahing olla parem saade olnud:)

kummikomm
Võrgust väljas
Liitus: 17 Veebr 2008 - 18:10
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
12 Mai, 2008 - 14:48

mis kell ja milliselt kanalilt see tuleb? uurisin eile omaarust suht põhjalikult telekava ja ei leidnud ei kanal 2 ega kanal 11 hingekirjast sellist märget :( ei tea kas see internetti kah üles pannakse mingi hetk? sealt saab vähemalt reklaamipausid edasi kerida, mis on suht tänuväärne ;)

Katsa
Võrgust väljas
Liitus: 26 Juuli 2007 - 14:34
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
12 Mai, 2008 - 15:02

Nuvot just sel ajal tuligi, kui kommentaari kirjutasid ehk täna 12.50-14.30 :)

-----------------------
See päev on teel...

kummikomm
Võrgust väljas
Liitus: 17 Veebr 2008 - 18:10
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
12 Mai, 2008 - 15:11

nojah.. ei oleks saanud siis nagunii vaadata-- tööpäev alles poolepeal...
järele jääb vaid loota interneti piiritutele võimalustele ;) heh heh

BellaKrissu
Võrgust väljas
Liitus: 20 Märts 2007 - 16:33
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
12 Mai, 2008 - 10:33

Minule tundus see natukene muusikakontserdina rohkem aga noh, kui noorpaari näitas asjatamas, siis oli kõik OK :) Kahju, et ma saate algust ei näinud- see oli olnud väga kõmu tekitav :P
Tegelikult oli kena pulm, kui mõelda sellele, et sealne tegevus pidi ju saama kahe tunniga kajastatud.

muska23
Kasutaja muska23 pilt
Võrgust väljas
Liitus: 3 Märts 2008 - 10:51
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
12 Mai, 2008 - 14:56

vaatasin siis kordus-saate kahh ära.. nu ei meeldinud.. liiga palju oli seal kõrvalisi asju..mis olex võinud olemata olla.. ime et kanal2 piletilevisse pileteid pulma müügix ei pannud, et mingit raha tagasi teenida:D

Mõni Hetk On Elus Ilusam Kui Teine
Mõni Hetk On Kohe Väga-Väga Ilus

Mõni Hetk On Elus Ilusam Kui Teine
Mõni Hetk On Kohe Väga-Väga Ilus

ilegna
Võrgust väljas
Liitus: 10 Sept 2007 - 09:16
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
12 Mai, 2008 - 15:13

Jah, ja siis oleksin ma tundnud, et täiesti mahavisatud raha, sest minule peale Hannah sealt esinejatest keegi erilist muusikalist elamust ei pakkunud. Hannah on muidugi imekaunis pulmas esinema, nii ta ise kui tema laulud, ma tema suur fänn. See Ukraina bänd oli ka päris omamoodi lahe. Põhimõtteliselt oligi korraldatud selline suvine muusika festival, kui jätta ära registreerimine.

Minu kommentaar pulma suhtes ühtib siin enamuse kajastuvate kommentaaridega.

pulgajäätis
Kasutaja pulgajäätis pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Veebr 2008 - 15:58
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
12 Mai, 2008 - 18:13

Vot just nimelt saade nagu suvine festival, kus aukülalisteks oli kutsutud Lisa ja Dima ja pidevalt see, et kanal 2 poolt kingitus ja siis jälle kingitus.
Aga registreerimise tseremoonia mulle küll väga meeldis, eriti registreerija jutt (kuigi oleks võinud natuke lühemalt teha, pikaks veits venis), pisar tuli silmi, oeh...aga, mis seal enam kaks ilusat inimest on abielusadamsse jõudnud ja mis siis muud kui ainult õnne.

Pilks76
Võrgust väljas
Liitus: 12 Sept 2007 - 21:13
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
12 Mai, 2008 - 19:18

Mulle ka Hannahi osa nii meeldis ja tegi selle tseremoonia lõpu eriti ilusaks:)

Katsa
Võrgust väljas
Liitus: 26 Juuli 2007 - 14:34
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
12 Mai, 2008 - 15:24

Peale seda saadet hingan kergendatult, et organiseerin meie pulma ISE :) Kõik õues toiminu oli kena, aga muu ei meeldinud üldse, isamehe kiirustamine, saatejuht püidevalt suures plaanis... Pigem jah "tasuta" pulm, mitte unelmate...
Pruutpaar oli väga kaunis ja neile soovime südamest õnne!!!

-----------------------
See päev on teel...

jasson
Võrgust väljas
Liitus: 12 Mai 2008 - 17:49
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
12 Mai, 2008 - 17:58

Eelmine aasta olid mul pulmad.Tseremoonia viis läbi Marika Martin, kes oli super... Saates ei tundnud see nii hingeline kui kohapeal kindlasti. Pulmaisa oli Tõnis Milling... Kes on mega lahe, kena, hea häälega. Kui poleks neid 2 mul pulmas olnud, oleks üritus läbi kukkunud kindlasti!
Neid kahte tänan elulõpuni, sest mul oli imelisedpulmad!

Zanna
Kasutaja Zanna pilt
Võrgust väljas
Liitus: 14 Jaan 2008 - 20:24
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
12 Mai, 2008 - 18:04

no täpselt selline mitte unelmate pulm:(
ja praegu ma juba mõtlen et ju need diima ja liisa ikka sellepärast valitigi,
et evelin ei oleks küll lasknud endale sellist pulma teha
diima ja liisa olid aga sellised vaiksed ja kõigega nõus!!!
kas ühinete või lükkate ümber?
aga pruutpaarile õnne ja ilusat elu!!!

muska23
Kasutaja muska23 pilt
Võrgust väljas
Liitus: 3 Märts 2008 - 10:51
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
12 Mai, 2008 - 19:03

See ei olnud mitte unelmate pulm, vaid hoopis Kanal2'e pulm. Nad oleks võinud ju anda noorpaarile pulma eelarve ja nemad ise oleks otsustanud kuidas ja mida teevad. otseülekandega rikuti see pulm ära, kas oleks siis raske olnud hiljem kokkuvõtet sellest näidata? aga vaevalt jah et teised kaks paari oleks lasknud nii endaga teha.

Mõni Hetk On Elus Ilusam Kui Teine
Mõni Hetk On Kohe Väga-Väga Ilus

Mõni Hetk On Elus Ilusam Kui Teine
Mõni Hetk On Kohe Väga-Väga Ilus

mehehakatis
Võrgust väljas
Liitus: 23 Märts 2008 - 23:44
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
21 Mai, 2008 - 10:13

Tegelikult jäigi selline mulje, et Liisa ja Dima olid ainsad, kes ei julgenud saate jooksul kordagi oma arvamust avaldada ja nõustusid kõigega, mis neile ette visati :(

Pilks76
Võrgust väljas
Liitus: 12 Sept 2007 - 21:13
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
12 Mai, 2008 - 19:24

Vaatasin siis selle korduse ära. Tseremoonia mulle meeldis, Maarika Martin ikka väga ilusastui rääkis ja Hannah sinna lõppu veel oli ka vääga ilus:)
Aga miks oli nii palju bände ega see suvetuur ole kus peab palju esinejaid olema. Ühest ikka oleks piisanud. Midagi erilist nagu polnudki, aga ehk siis asjaosalistele meeldis:)

mehehakatis
Võrgust väljas
Liitus: 23 Märts 2008 - 23:44
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
21 Mai, 2008 - 10:13

Hannah oli üks kõige õnnestunud oma selles pulmas. Maarika Martini osa venis natuke pikale ja see kah eriti mulle ei meeldinud, et ta vahepeal pruutpaarile ette ütles, mida tegema peab. Või see ongi nii pulmades?

rosiliis
Võrgust väljas
Liitus: 1 Nov 2006 - 10:41
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
12 Mai, 2008 - 19:49

Mulle meeldis täitsa!!

mirju
Võrgust väljas
Liitus: 14 Märts 2008 - 12:35
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
14 Mai, 2008 - 11:34

Ma usun küll,et teised paarid oleks lasknud endale samuti pulmad nii korraldada,sest milleks nad muidu saatesse läksid.Kahjuks ei näinud ise saadet,vaid ainult pilte pulmadest.Loodan väga,et saade ka kord netis üleval,siis saaks ise ka sellest osa,mis laineid löönud kodumaal.
Noorpaarile kõike kaunist eluteele!
Kõike ilusat!

Solarineiu
Võrgust väljas
Liitus: 20 Okt 2006 - 16:44
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
14 Mai, 2008 - 13:11

Saade juba netis täitsa olemas, www.tv.ee

Remember - dream is a serious thing....
23-08-08

Remember - dream is a serious thing...

mirju
Võrgust väljas
Liitus: 14 Märts 2008 - 12:35
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
17 Mai, 2008 - 09:59

Tänan!Olen selle nüüd ära vaadanud.Mõtteid igasuguseid!Üldiselt stsenaariumi järgi tehtud üritused kipuvad kõik natuke erinevamad olema,kui ilma korraldatu või siis ainult kondikavaga tehtu.Kui just esimesest vaatevinklist vaadata,siis sellist üritust oleks tulnud mitu korda läbi mängida,et kõik sujuks nagu päris.Kui ei tehta rohkem kui peaproov,siis paistab üritus olema "toores",s.t.kõik ei suju vastavalt soovidele.
Mind ei häirinud sugugi ansamblite rohkus.Kõik ju teadsid,millisesse pulma nad tulevad ja milleks sellest numbrit teha.Ikka teadustatakse enne kellegi esinemist.Hannah oli võrratu oma lauluga.
Muidugi erineb nagu öö ja päev pulm,mis on ilma suure kärata ja meediumi osalemiseta pulmast,mis oli korraldatud nüüd.Nagu ma varem mainisin,arvan,et teised paarid oleks lasknud endile samuti korraldada need pulmad ette antud stsenaariumi järgi.Me muidugi ei näinud pulma lõpuni ja loodan,et hiljem läks veitsa vabamaks.
Minu arvates Liisa ja Dima nautisid seda neile nii tähtsat päeva kaamerate ees ja hilisemat pulmapeo jätku koos sõpradega.
Palju õnne noorpaarile ja täitugu teie unistused!
Kõike ilusat!

mommibeebi30
Võrgust väljas
Liitus: 14 Mai 2008 - 13:27
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
14 Mai, 2008 - 13:31

Ausalt öeldes, mina ei abielluks tuhandete vaatajate silme all - see päev peaks kuuluma ikkagi ju vaid ""teile"kahele. Ja ma arvan,et neil külalistel võis ka pulmas nata imelik olla,kui pidevalt kõik kaamerad jälgisid iga sammu ja liigutust.

Kuid see vaid minu arvamus:)

Iron
Kasutaja Iron pilt
Võrgust väljas
Liitus: 10 Nov 2007 - 00:06
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
14 Mai, 2008 - 13:54

Kusjuures mind paneb imestama, et seda saadet on võimalik vaadata ka kordusena. Mina küll ei tahaks, et minu pulma vaataks inimesed ükskõik mis ajal ja jumal teab kui kaua veel hiljem.. Kuid kahjuks ei meeldinud minulegi see saade ja kui uskuda, et eelarve oli 300 000, siis oleks ikka saanud paremini. Aga loodan, et pruutpaarile endale oli pulm selline nagu nad lootsid. Ise ei sooviks sellist.

liisbet
Kasutaja liisbet pilt
Võrgust väljas
Liitus: 22 Aug 2007 - 20:40
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
14 Mai, 2008 - 15:44

Vaatasin ka siis saate ära ja tahan veel lisada oma mõtteid, mis eelkõnelejatega paljuski ühtivad. Otsesaate pärast nii kiires tempos tegevuste vaheldumine oli häiriv. Aga kuna Liisa ja Dima ise olid rahulolevad, siis on ju kõik hästi. Ja loodetavasti sujus pidu edasi loomulikus rütmis ja ehk tuli ka pimedas veel ilutulestikku! Härisid väga need välja hõigatud kinigtused kanal2e poolt. Kogu see pidu oli ju kingitus, milleks seda igalkorral mainida. Piisanud oleks paarist esinejast, kes siis oleks rohkem kui ühe laulu teinud, kui nii palju neid vahepalu üldse vaja oli. Õues väga-väga sobilik ja armas Hanna ning tantsuks ...no mitte igatahes kanal2e majabänd Supernova. Aga eks see minu probleem, et ma neid ei kannata. :)
Kokkuvõttes, ehk vigadest õpiti, mis televaataja silma ja kõrva riivasid, kui nad veel tahavad sellist asja ette võtma hakata.
Ja Liisale ja Dimale palju õnne, sest pruut oli imekaunis, tseremoonia oli armas ja peokoht oli väga ilus. Küllap ka söögid olid maitsvad, tantsumuusika hea ja pulmaisa tasemel.
Siiski oleks eelistanud otseeetrile monteeritud ilusat kokkuvõtet kaunist peost, mida see kahtlemata oli! :)

kummikomm
Võrgust väljas
Liitus: 17 Veebr 2008 - 18:10
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
14 Mai, 2008 - 20:14

mina vaatasin kah selle netist üle ja no tõesti oli liiga palju esinejaid ja see jant enne pulmi oli tobe ja näha oli, et isegi saatejuht ei uskunud seda. kohe näha, et see oli nö augutäiteks tehtud, et midagi teha oleks ootamise ajal.. loodan vaid, et Dima oli kah teadlik, et see vaid etendus on. arvan et ta võis isegi närvis olla enne pulmi, et siukest riugast tv poolt ei oleks küll vaja olnud.
aga tseremoonia oli ilus- teistele ehk registreerija jutt veidi pikk, aga pole nende asi kobiseda kah. ehk noorpaar tahaks et see ilus hetk kestaks kauem ja liiga ruttu läbi ei saaks. Ja see, et Marika Martin neid instrueeris seal et kuhu ja millal ja mida teha oli kah tegelikult ok. ehk teeb ta seda niikuinii aga tavaolukorras pole tal ilmselt mikrofoni küljes, mis iga sosina üles võtaks.
ja loodan, et külalised ka lõpuks süüa said :D ei pidanud liiga kaua tühja kõhuga tantsima ;)
lõppkokkuvõttes oli pulm oma loogikaga veidi veider, kuid netist vaadates sain nende üleliigsete esinejate kohad edasi kerida - võibolla seepärast mul ka veidi positiivsemad emotsioonid sellest kui mõnel teisel :)

miishu
Kasutaja miishu pilt
Võrgust väljas
Liitus: 30 Mai 2007 - 12:22
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
20 Mai, 2008 - 03:36

Täielik õuduste pulm. Ma oleksin seal küll oma silmad peast välja nutnud ja kirunud, et oli mul vaja siia saatesse tulla. Isegi tasuta poleks sellist palagani tahtnud.
Läbimõtlemata, toores, ülemakstud ja mitte midagi saadud. Nagu halb etendus või unenägu, mis venib ja venib....

Kanal2 oleks võinud tõesti teha pärast kokkuvõtte, minu jaoks ei olnud küll oluline seda kõike Online näha, KUI, siis vaid registreerimist. Siis oleks võinud mingi saade tulla ja siis pulma kokkuvõte.

____________________
Meie päev oli 04.08.2006

____________________
Meie päev oli 04.08.2006

mehehakatis
Võrgust väljas
Liitus: 23 Märts 2008 - 23:44
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
21 Mai, 2008 - 10:11

Üks suur tsirkus oli kogu see unelmate pulm :( Olen isegi natuke õnnelik nende teiste paaride üle, kes seda jama (vabandust) kaasa tegema ei pidanud. Tagant järele on muidugi hea targutada sest ega keegi teadnud, milline see pulm tuleb, kuid mõtlema hakates ei saanud Dima ja Liisa peale pruutkleidi ja lillede värvi midagi, mida nad oma pulma soovisid saate jooksul. Kõik rikuti Kanal2 poolt hiljem veel ära, kui need nõmedad bändi-kargajad esinema hakkasid. Supernova ja too blond - alla igasuguse arvestuse :)

rosiliis
Võrgust väljas
Liitus: 1 Nov 2006 - 10:41
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
21 Mai, 2008 - 10:45

Muusikuid oli tõesti liiga palju ja eks sinna see suur raha maetigi. Ja tõesti nende unistusi see küll ei täitnud, kuigi nad ise on väga rahul ehk nad siis ei julenud oma arvamust avaldada!

Solarineiu
Võrgust väljas
Liitus: 20 Okt 2006 - 16:44
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
21 Mai, 2008 - 12:02

Nüüd on saatest mõni aeg möödas, ja ehk suudan natuke teisest vaatenurgast seda asja hinnata. Kusjuures nüüd on mu arvamus positiivsem :D Eks me kõigi ootused olid suured, sest lubati unelmate pulma ja mida kõike veel, ning osad olid näinud ju ka välismaa versiooni saatest. Kui nüüd tegelikult sellest kontseptsioonist laiemalt vaadata, siis:

nad said imeilusas mõisas teha pidu
parim registreerija
superhea pulmaisa
väga ilus kujundus floristide poolt
kleit eesti tuntuimalt disainerilt
hea ilm
ja kõik see tasuta :)))

Jah, kõik see, mida kaamera näitas oli toores jne, aga ma arvan, et edasi, kui kaameraid enam polnud, läks pidu ikka edasi nii nagu kõik tavalised pulmad.

Ma olen ise seda alati arvanud, ja ka Liisa ütles intervjuus, et jah, külalised olid algselt liialt tagasihoidlikud kaamerate pärast, aga peamine ja kõige olulisem no siiski see, et nendest said abikaasad ja perekond.

Remember - dream is a serious thing....
23-08-08

Remember - dream is a serious thing...

liisbet
Kasutaja liisbet pilt
Võrgust väljas
Liitus: 22 Aug 2007 - 20:40
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
21 Mai, 2008 - 12:43

Olen sinuga täpselt samal arvamusel. Saatena jäi see lihtsalt lonkama ja kohapeal see tempo ei pruukinud ka väga loomulik olla, aga kokkuvõttes tõesti, nagu ma ka varem ütlesin, imearmas pruut paar, ilus mõis, hea pulmaisa jne jne. Pärastine pidu oli neil kindasti unustamatu. :)
Saate tegijad lihtsalt loodetavasti õpivad sellest kogemusest. :)

Kleit
Kasutaja Kleit pilt
Võrgust väljas
Liitus: 11 Aug 2007 - 14:08
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
22 Mai, 2008 - 14:24

Lisaks eelpool nimetatutele veel, et nad said ka fantastiliselt ilusad pulmapildid ühelt Eesti tunnustatumalt pulmafotograafilt - Annika Metslalt. Seegi ju suur võit (nii rahalisest kui muus mõttes). :)

09.08.08

Meie muinasjutt algas 09.08.08

liisbet
Kasutaja liisbet pilt
Võrgust väljas
Liitus: 22 Aug 2007 - 20:40
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
22 Mai, 2008 - 14:58

Just!!!!! Kuidas ma ise selle küll mainimata unustasin. Mina,kes ma vaid teda pildistama igatsesin :D

Bride2008
Võrgust väljas
Liitus: 8 Aug 2007 - 15:09
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
21 Mai, 2008 - 17:03

kahjuks ei jätnud see unelmate pulm mulle küll tunnet, kui UNELMATE pulms, mida endale tahaks. ühinen eelpool kõnelejatega, et muusikuid oli tõesti liiga palju, ka mina oleks supernova vahepealt ära jätnud. Hannah ja Mihkel Mattisen oleks võinud olla ja laulda pikemalt, sest mõlemad sellised lembelaulikud.

Samas usun, et kui see šõuosa läbi sai, siis võis sellest väga ilus ja rõõmus pulmapidu tulla, sest siis said inimesed ennast lõdvaks lasta ja pulmaisa oli ju tegelt super, kui arvestada, et sai noorpaariga kokku alles nende pulmapäeval.

Kokkuvõtteks olen õnnelik, et ei kandideeri sellistesse saadetesse, saan privaatselt oma pulmi pidada, mitte olla kõigile näha:) Aga Dima ja Liisa nägid väga armsad välja ja olid loomulikud ka kaameratevalguses, au neile:)

mirju
Võrgust väljas
Liitus: 14 Märts 2008 - 12:35
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
22 Mai, 2008 - 12:16

Paljude asjadega on elus nii,et ühele meeldib üks ja teisele teine.Kas tasub ikka kõike nii kritiseerida,eks vigadest õpita.Nii ka selle saatega,küllap järgmine tuleks parem.Kõike peab ju harjutama,ei ole meist keegi sündinud meistrid ja tavaliselt toimuv kaamerate ees on ikka miskit muud,kui ilma kaamera olemasoluta.
Minul on Liisa ja Dima üle ikka väga hea meel.Arvan,et neile on tähtis see,et nad abielus on ning saavad ühise perena kasvatada last-lapsi ning armastada teineteist.
Kõike ilusat!

miishu
Kasutaja miishu pilt
Võrgust väljas
Liitus: 30 Mai 2007 - 12:22
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
23 Mai, 2008 - 15:06

Saateid saab aasta aastalt paremaks teha, aga Dima ja Liisa pulmad on nende jaoks ju 1 kord elus, seda enam aasta-aastalt paremaks ei tee.
Ja kui inimesed tahaksid niisama abielus olla ja lapsi koos kasvatada, siis poleks ju pulmi vaja, vaid lihtsalt paaripanek. Pulmad aga peaksid vastama asjaosaliste suurimatele unistustele.
Aga ma pole nende kurtmist kuulnud peale saadet, ju nad olid ise rahul.
____________________
Meie päev oli 04.08.2006

____________________
Meie päev oli 04.08.2006

Pilks76
Võrgust väljas
Liitus: 12 Sept 2007 - 21:13
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
24 Mai, 2008 - 22:59

Olen ka arusaanud, et asjaosalised on igati rahul ja see ju põhiline ja tita liigutas esimest korda pulmaööl, nii et emotsioonid neil kindlasti suured:)
Ütleks et vaprad noored:)

liiska
Kasutaja liiska pilt
Võrgust väljas
Liitus: 17 Mai 2008 - 21:28
Re: Kuidas Kanal 2 Unelmate pulm teile tundub? :)
25 Mai, 2008 - 11:00

Minu meelest on teie pahameel, vabandust, natuke tobe :) Ma tahaks loota, et kui inimesed lähevad abielluma tõsieluseriaali, siis nad arvestavad ja saavad aru, et sellest ei tule mitte mingit intiimset üritust, kus kehtiksid nende kahe soovid.
Lisaks olen ma sada prossa kindel, et neile räägiti eelnevalt ära, milline see pulm olema saab, vaevalt neile muljet jäeti, et nad saavad selle raha enda kätte ja võivad siis sellega oma parema äranägemise järgi toimetada.
Tuletan meelde, et pärast finaalsaadet jäi pulmadeni vaid kaks nädalat ja see oli algusest peale selge, seega on üsna ebareaalne, et neile oleks jäetud mulje, et kes ära võidab, see saab enda käsutusse mingi meeskonna, kes kõik nende soovid täidab. Natuke kiireks oleks läinud, kui oleks pidanud pruutpaariga läbirääkimisi pidama.

Kui inimesed on valinud, et abielluvad sellises saates, siis minu meelest ei saa enda lootusi kõrgele seada ja ma olen üsna kindel, et Liisa ja Dima said sellest hästi aru. See on ju loogiline, et selline asi on mingil määral promo, kas te tõesti arvasite, et läheb kuidagi teisiti? Ja ma olen väga kindel, et edaspidine pidu oli neil vägev, sest koht oli ju super.

Muide, kui kunagi Järvakanti satute, siis minge Dima perekonna kohvikusse sööma, seal on superhea seljanka, olen kord Rabarocki ajal proovinud ;)